EPC/RST tuned black sonic #238

izi, je hebt ook eens eeen keertje gelijk:*

Gisteren ander achtervelgje binnengekregen :)
Slickje is ook al besteld! he izi:*

Binnekort banken, en 4 uitlaatjes testen en mischien wel meer :D, en eens kijken of ik die 22,5 SAE eindelijk eens ga halen!

Kleine update:

Laatste tijd veel aan de sonic gedaan.
De bekabeling netjes aangelegd door het frame heen en veel met krimpkous gewerkt om het zo min mogelijk te laten opvallen.

Ook gloednieuwe remleidingen laten maken, omdat de vorige TE lang waren voor zo een klein sonicje:*

Ook heb ik na heel lang zoeken een Phantom DD velgje kunnen bemachtigen, daar ook meteen een stag6 12inch slik voor gekocht!!

Helaas heb ik nog geen geschikte plaats voor een radiateur gevonden(heb wel 5 radiateurs geprobeerd in totaal:D)

Ook heeft RobinSR50 een staafje gemaakt voor me, dit is geen alu staafje geworden, maar gewoon metaal omdat dit staafje niet helemaal recht kon zijn ivm ophaning @ lang blok.staafje weegt nog geen 300gram!!

290413149.jpg

Als deze binnen is, ga ik alles polijsten/spuiten ed.. en dan banken.

Hierbij ga ik 4 uitlaten testen: mijn Yasuni C21, ROOST(originele), PS 2fast staafpijp, en een speed/2fast dpr.

Morgen maak ik fotos van alles!

eey

ben beneiuwd wat het zal worden op de bank. denk dat het wel aardig vooruit zal komen.
dat staafje vind ik echt netjes gedaan., er maar eens onder knallen dacht ik zo.

Degelijke update :7

als eerste heb ik dus een phantom 12inch velg gekocht met een stage6 slick.

292797387.jpg

en gemonteerd en polished(zie je niet goed @ fotos)

292797398.jpg

Monteren ging wat minder makkelijk helaas, schijnt dus dat ik een grimeca remklauw achter moet, als iemand een zwarte of goude heeft, PM!!

292797655.jpg

Zoals je ziet zijn de voetsteuntjes en de radiateur van Jordi(J-tuning) al gemonteerd :love: Ook als je goed ziet, kun je een nieuwe MINI-brakingschijf gemonteerd zien.

292797393.jpg

staafje van Robin(robinsr50) gemonteerd. Past perfect

292797383.jpg

Omdat aerox remkabels te lang zijn voor een kleine sonic maar bij EPC remleidingen opmaat laten maken :love:

en nog een foto van de andere kant
292797379.jpg

Alles is een beetje stoffig, maar dat heb je in de beunkelder(DBK:P)

Last edited:
DBK...bij je opa:P

ziet der goed uit en dan zijn trouwes remklauwe van een beta ik zal gino us eens ff in zen nek slaan en 1tje proberen te vinden voor je:W

Izi: ik heb het al geEDIT.

Iederen bedankt voor de reacties!
Sonic kan volgende week alweer uitmekaar, om de velgen te laten afdraaien :)
En dan ben ik dr echt klaar mee, haha.

Back