RonnieB www.emby.nl 10 March 2011 #22 Als je even wat langer had door gespaard had je beter mijn oude sonic in één keer kunnen kopen Succes verder
Als je even wat langer had door gespaard had je beter mijn oude sonic in één keer kunnen kopen Succes verder
japporaiden Well-Known Member 10 March 2011 #23 jaa daar dacht ik gister ook aan ja: ag zo blijft het leuk . mss ooit nog je inlaat set dat ik die overkoop we zien het wel
jaa daar dacht ik gister ook aan ja: ag zo blijft het leuk . mss ooit nog je inlaat set dat ik die overkoop we zien het wel
KevinP . 10 March 2011 #24 haha, wist niet dat dit frame nog leefde . Altijd leuk om een oud frame tegen te komen . Heb op dit frame mijn eerste jaar SBO gereden enkele jaren geleden. Succes ermee.
haha, wist niet dat dit frame nog leefde . Altijd leuk om een oud frame tegen te komen . Heb op dit frame mijn eerste jaar SBO gereden enkele jaren geleden. Succes ermee.
japporaiden Well-Known Member 10 March 2011 #28 ja me pa heeft weer een nieuwe herina . is gister avond gebeurt. dus ik had idd geen vervoer . maar ik probeer ze snel mogenlijk te gaan banke ! duss je hoort het zo gouw ik geweest ben
ja me pa heeft weer een nieuwe herina . is gister avond gebeurt. dus ik had idd geen vervoer . maar ik probeer ze snel mogenlijk te gaan banke ! duss je hoort het zo gouw ik geweest ben
Vincent #11 ::TSA:: HT Big Bore 11 March 2011 #29 Als je die uitlaat beetje opknapt kan die er vast nog netjes uit zien zo vind ik hem ook niet zo mooi. Succes met banken
Als je die uitlaat beetje opknapt kan die er vast nog netjes uit zien zo vind ik hem ook niet zo mooi. Succes met banken
japporaiden Well-Known Member 11 March 2011 #30 im working on it ! tussendoor post het wel als update wanneer hij af is en ik de rest ook netjes gemaakt heb !
im working on it ! tussendoor post het wel als update wanneer hij af is en ik de rest ook netjes gemaakt heb !
Vincent #11 ::TSA:: HT Big Bore 11 March 2011 #31 Lasnaden terugbrengen moet je alleen doen als je dat echt super netjes kan, anders gewoon polijsten
japporaiden Well-Known Member 12 March 2011 #33 Vincent #11 said: Lasnaden terugbrengen moet je alleen doen als je dat echt super netjes kan, anders gewoon polijsten Click to expand... ja nee da is ook . alleen was een beetje aant spelen met overvloeien enzo
Vincent #11 said: Lasnaden terugbrengen moet je alleen doen als je dat echt super netjes kan, anders gewoon polijsten Click to expand... ja nee da is ook . alleen was een beetje aant spelen met overvloeien enzo
Huugoo Well-Known Member 14 March 2011 #34 Begint nu wel een leuk dingetje te worden met die c21 ook leuk dat die recht is. Wel apart Ik hoop dat je beetje leuk vermogen gaat behalen dit jaar! Succes maat
Begint nu wel een leuk dingetje te worden met die c21 ook leuk dat die recht is. Wel apart Ik hoop dat je beetje leuk vermogen gaat behalen dit jaar! Succes maat
borneboy Well-Known Member 13 April 2011 #36 ziet er leuk uit! btw hoeveel kost het om die uitlaat om telaten lassen???
Mike.v.W www.k-parts.nl 8 May 2011 #39 Als je de handschoenen nog een keer moet lenen moet je het zeggen Mooie resultaten
japporaiden Well-Known Member 8 May 2011 #40 ik heb nu gelukkig handschoenen gekocht . maar toch super bedankt voor je aanbod !