RST/EPC MHR SPEED ARK

heb geld nodig voor vakantie meer eerst ga ik zelf op de ark nog ff beuken :p

jah bjorn alles vers eerst even nog wat geld sparen voor lloret en na de vakantie stop ik met scooters

@ the moment ben ik achterstang aant braden , home made clamp aant maken. en vanavond de fotos van een totaal plaatje .

morgen hoop ik post te krijgen van EPC en dan kan ik een lekker afstellen en beuken.
 
Inderdaad, alles is vies en lijkt alsof je te veel plamuur gebruikt ook.
Waarom spuit je je velg met band eromheen, als je de band toch nog gaat verwisselen..? Haal hem er dan gewoon eerst af :p

Er staat ergens bij een foto dat veiligheid bij jou voorop staat, maar de eerstvolgende foto daarop zien we een of andere stuurpen waar ik al gelijk mijn bedenkingen heb
 
alles is idd ook redelijk beun maar op de fotos krijg je toch echt een vertekend beeld.
de carters zijn zowiezo niet meer de mooiste . en zwarte vlekken op frame is waar eerst de verlenging zou komen maar dat leek me geen goed plan.

maar veiligheid staat wel voorop maar weet neit wat de verlenging doet als ik ga optrekken blok komt dat iets naar boven maar dan wordt het opgevangen door veren voor op subframe .

had mischien in gedachte om onderaan aan het blok een ophanging te maken die naar voren gaan richting frame heb hier nog een veer liggen ofja het omhulsel ervan (de veer zelf zeg maar) en daar stuk ervan er tussen te maken .
 
Zou het allemaal even goed schoonmaken en vervolgens achter wat omlaag gooien.. voor de rest denk ik wel dat het awt kan worden maar ga even netjes te werk en doe alles in 1 keer goed! dat scheelt later een hoop gedoe en gezeik!
 
bij mij ziet er alles ook altijd een stukje mooier uit op de foto :+

ben wel nieuwschierig naar het eindresultaat
vind het tot nu toe niet echt denderend eerlijk gezegd.

iig succes ermee;)
 
morgen komt mijn paint binnen hij wordt mat zwart met flour geel net als de MHR gladiator alleen ik ga de pain helemaal anders indelen als hem vin het wel een de bom kleuren combi :p

tevens bedank ik iedereen voor hun negative commentaar :D

ik vat dit op als .... :p opbouwende kritiek :D

maar ik zou het nooit zo bouwen als ik mee ging doen aan SBO

TEVENS IS ALLES VANAF VOLGENDE WEEK TK heb al topic gemaakt !
 
Back
Top