Mijn EPC/RST Evo skoeter

@ Iedereen hierboven :D Thnx voor de reacties! :love:

Mijn verslagje dan maar

Zaterdag 13-5-2011

Zaterdag ochtend de zip maar eens de zooi uitgetrokken, want er moest getjoend worden! Namelijk de accu moest opgeladen worden :| :P Nadat die ingestoken was met Hecky boodschappen gaan doen voor de BBQ voor vanavond en morgen vroeg..

Toen we daarvan terug waren mijn Inca ingeladen en richting RBT gereden waar we vanuit daar vertrokken naar de Camping de Frije Fries..

Na 3 rijden kwamen we aan op de camping, daar die avond lekker gebbqt en wat biertjes gedronken werd het tijd voor een beetje nachtrust voor de zondag..

Zondag 14-5-2011

Dag van de sprint, de ochtend was lekker zonnig! Dus met goede moed opgestaan..Opgeruimt, lekker gedoucht en richting de Kuinder..

Eenmaal aangekomen alles uitgeladen en natuurlijk de de bbq aan zodat onze reserve inval grill meister ons kon voorzien van een lekker ontbijt :*

Daarna ingeschreven en gekeurd en werd het rijd om te boeken :)

Ik zal de halve dag even HEEEL kort samenvatten:

5x rood, 1x groen :X

Ondertussen had Vasco al een 7.01 gereden en Arthur een 7.02 :O

Die ene groene run was een 7.35 met 1x het gas eraf door een wheely :P
Toen bedacht ik me dat ik niet meer zo krap moest gaan starten want dan zou het geen leuke dag worden..

Toen nog een paar runs gemaakt waarvan een paar rood en een 7.15 met 0.06 reactie!
Daar was ik al tevreden mee maar verdomme alweer zonder reactie onder de 7.1X.. En ik was zo gebrand om een keer onder de 7.1x te komen.. Inmiddels was het al 15.15 dus ik kon ongeveer nog 2 runs maken..

De run tegen StefanB, ik was heel goed weg, wel met een wheely maar die kon ik goed houden zodat ik niet van het gas af moest.. Toen ik in de rij stond hoorde ik dat ik een 7.07 met 0.05 reactie had gereden :D:D Eindelijk onder die 7.1x!!

Als 3de gekwalificeerd tot nu toe.. De tijden lagen echt kort bij elkaar

Vasco - 7.01
Arthur - 7.02
Wallie - 7.07
Rick - 7.09
Marc - 7.13

Daarna werd het tijd voor de laatste kwalificatie run voor Heerenveen.. Tegen Jossieeee :love: Ik was lekker weg ( MET GROEN en zonder wheely) en was aant wachten wanneer Josje langs kwam NOSsen maar het eitje was zn NOS vergeten open te zetten :P Aan het einde van de baan zag ik opeens een horde mensen schreeuwend aan komen rennen..

6.97!! 6.97 !! Je hebt onder de 7 gereden!!

Wtf :D!

Wat ik totaal niet meer had verwacht was gewoon gebeurd!!! :D
Echt lekkahr :P

Maar goed, finales rijden dus :+
Niet meer mijn sterkste kant helaas :P

Kwart Finales

Tegen Rick TBBBBBBB..

In de rij werden er al grapjes gemaakt,HEY wallie niet 2x rood he haha :P Je hebt 2 rode stickers op je voorkap dat word al niks! etc etc. :P

Nou eerste run dus..

Rick goed weg met Groen met een tijd van 7.11
Ik helaas ROOD :(

2de poging dan maar :D!
BOTS rood !

K U T !

Alweer verpest :P

Daarna begon het te regenen met werden (voor mij helaas) de tijden van de kwart finales geteld. Dus ben ik 8ste geworden met wel de snelste dagtijd...

Verder heb ik een beker gekregen omdat ik als eerste in de 70B onder de 7 seconden gereden heb :D Waar ik zeer trots op ben 8)

De 70B is echt een mooie klasse waar echt kort op elkaar gereden word!! Ik hoop dat de volgende sprints nog meer mensen in de 70B onder de 7 gaan !!

Ik weet niet waar ik dit jaar last van heb maar ik heb echt extreem veel rood dit seizoen! :P Misschien ouderdom in de Sprint Scene :P

Verder heb ik besloten om na dit seizoen te stoppen met sprinten.. Ik verlaat de Stichting SBO niet want ik ga verder in de andere tak van SBO namelijk racen! :D

Wees gegroetjes en tot in Kloosterzande!

:*:*

erg nette tijd!!
alleen waarom is bijna iedereen ineens te lui om zelf foto's te posten in zn page :P?

Gefeliciteerd heumeu:P
Echt dikke tijd. Hopelijk gaan er inderdaad nog meer mensen onder de 7. Altijd wel leuk om te zien dat alle tijden zo dicht bij elkaar liggen.

Ik moest die run na die 6.97 rijden, wist niet of ik wilde wachten op de start, of meteen naar je toe rijden !:P

Super vet, en ook totaal onverwacht :P
Maarja, nog 5 wedstrijden en die bent van die rotte lichtpaal af :P

erg nette tijd!!
alleen waarom is bijna iedereen ineens te lui om zelf foto's te posten in zn page :P?

Tja we hebben geen fotograaf meer wat met ons mee gaat :P Vandaar

ik zei het je toch nu gaat die komen ;)
We moeten vaker tegen elkaar rijden :P

Jaa haha kloosterzande zeeeeeeeker over doen ! })

Nohhh dikke, echt een dikke tijd maat:love:

Thnx Bamiking!

gefeliciteerd wallie!

doet ie ff met ze evoo:D

Powerrrrrrrrrrr

Gefeliciteerd heumeu:P
Echt dikke tijd. Hopelijk gaan er inderdaad nog meer mensen onder de 7. Altijd wel leuk om te zien dat alle tijden zo dicht bij elkaar liggen.

Thnx Hugoowwwww

Wist ff niet wat ik zag toen ik die tijd zag staan:D! Echt heel vet wallieee:W

+1 :P

Ik moest die run na die 6.97 rijden, wist niet of ik wilde wachten op de start, of meteen naar je toe rijden !:P

Super vet, en ook totaal onverwacht :P
Maarja, nog 5 wedstrijden en die bent van die rotte lichtpaal af :P

Haha :D Je reactie achter aan de baan was ook super vet :#
Idd, op t circuit zal ik daar niet veel last van hebben :winner:

productthumb.php

Niet veel gezien vandaag :(

productthumb.php

:winner:

Thnx voor de fotos Vinnie en Mandy!

Eh yannick jah gefeliciteerd he met je tijd! Tering wa hard! Hopelijk.kom ik in de buurt als ik wat gewicht kwijt ben!

Zonde van.je valse start maar ik denk.eerlijk gezegd dat dat wel.me derde plek heeft opgelevert :$ dus bedankt.toch.maar daarvoor!

Zie je.in.kloosterzande!

eey gefeliciteerd met die dikke tijd :winner: ik denk dat ik me runner ook maar voor 2 maanden de schuur in gooi en er niks aan doe haha. beetje jammer van de finales, maarja volgende keer beter.
succes verder dit seizoen!

ik zou zeggen gefeliciteerd met je dikke tijd man !
na iets negatiefs komt toch altijd iets positiefs:D
zie je in kloosterzande !!

So jonguh, je nieuwe brommer gaat knetterhaaaaaaaaaard !

2rmp0ef.jpg

2z7llle.jpg

+ je monteurs & reserve rijder.

ev1jk2.jpg

Ik dacht dat je met een 2000 ging rijden? :o

Thnx Ronnieboy :D! :* Was echt degelijk weer :P En excuseer mij voor de schade maar dat komt goed O-)

@ Bace, was eerst wel de bedoeling maar na een gesprek met een aantal mensen leek het me verstandiger om met een 98 te beginnen aangezien je daar een stuk minder mee kapot valt mocht het mis gaan :p

En ja ik ben aangestoken met het race virus :P Gister met Ronnie de endurence gereden waar we uiteindelijk 2de geworden zijn :W

Wat ik met mijn zipje doe weet ik nog niet helemaal. Mocht iemand interesse hebben PM gerust maar hou wel in het achterhoofd dat het niet voor een prikje weg gaat.

Dan blijft hij lekker in de garage staan en boek ik er nog gewoon mee :)

Back