Martin Kossen 6.72 70B 20 September 2009 #561 R&BK BOB said: grotere bus achter de vario leggen Click to expand... Dat heeft tom ook al is gezegt idd, alleen te lui om een andere bus te draaien :X
R&BK BOB said: grotere bus achter de vario leggen Click to expand... Dat heeft tom ook al is gezegt idd, alleen te lui om een andere bus te draaien :X
Dave. D. Fotografie 20 September 2009 #565 Geen dank, ben er zelf nog niet zo tevreden over.. moest nogal wennen aan de nieuwe lens. Maarja volgende x beter, en dingetje ziet er vers uit!
Geen dank, ben er zelf nog niet zo tevreden over.. moest nogal wennen aan de nieuwe lens. Maarja volgende x beter, en dingetje ziet er vers uit!
Dave. D. Fotografie 20 September 2009 #567 Die heb ik wel, maar omdat ik een beetje moest oefenen met m'n nieuwe lens zijn er echt maar een paar goede bij. En ik zet meestal alleen foto's bij een project van iemand.
Die heb ik wel, maar omdat ik een beetje moest oefenen met m'n nieuwe lens zijn er echt maar een paar goede bij. En ik zet meestal alleen foto's bij een project van iemand.
[Steef] Banken?? PM! 21 September 2009 #568 vette foto man :W Ik gooi binnenkort wel een projectpage voor 2010 open. aangezien ik alweer volop bezig ben, en het flink vordert. Ook wordt de gehele Jog gespoten voor volgend seizoen,maar daar meer over. En verwacht ik een mooi pakketje uit Duitsland
vette foto man :W Ik gooi binnenkort wel een projectpage voor 2010 open. aangezien ik alweer volop bezig ben, en het flink vordert. Ook wordt de gehele Jog gespoten voor volgend seizoen,maar daar meer over. En verwacht ik een mooi pakketje uit Duitsland
Martin Kossen 6.72 70B 22 September 2009 #570 Ik heb ook nog wel een paar vette foto's van de prijsuitreiking enzo, zal is kijken of ik die online krijg
Ik heb ook nog wel een paar vette foto's van de prijsuitreiking enzo, zal is kijken of ik die online krijg
Spete Well-Known Member 23 September 2009 #571 joo beuner! sms of bel me eens ff, mn telefoon weigert nummers te weergeven en we moeten nog het een en ander bespreken!
joo beuner! sms of bel me eens ff, mn telefoon weigert nummers te weergeven en we moeten nog het een en ander bespreken!