Even een verslagje van gisteren dan maar hea...
Dag voor het banken nog even een std membraan getuned zodat die erin kon ipv de V-force. Nadat die gemonteerd zat bleef de carb ineens keihard overlopen. Niet alleen uit de vlotterbak, maar ook uit de overloop aan de zeikant. Wat ik ook deed, 10 keer schoongemaakt, maar bleef als een gek benzine uit stromen. Dus ik werd er goed gek van, want die carb heeft altijd wel iets.
Besloten om de RT carb weer erop te zetten, daarmee fijn afstellen, dan moet et wel lekker lopen. Ff klein stukje gereden op straat, maar liep niet echt anders als op Sluiskill eigenlijk
.
Dus volgende dag, moest nog ff de carb leeg laten pruttelen. Ik kicken, springt niet aan en gaf een heel vol geluid met kicken. Dus ik dacht, misschien kleppen al naar de klote. Inlaat ff los getrokken. Ligt me hele blok vol met water :X. Dus uitlaat eraf, kwam een liter water uit. Dus cilinder eraf. Alles nagekeken, niks echt boeiends te zien, heel apart. Dus alles weer gemonteerd met flinke berner derop, bijna Hecky stylo :+. Daarna liep et gewoon weer netjes, prima dan
.
Bij het vrij gassen op de bank zagen we het vermogen al direct over de 23 pk heen schieten, very nais, daar hoeven we dus niet echt naar te zoeken. Maar de grafiek was echt ontzettend bagger. Langzaam opbouwend vermogen en vanaf de 80 ook echt geen reet meer over. Een mooi bergje dus
.
Daarna ff de carb afgesteld. Toen maar eens met rollen gaan kutten, ondertussen ook veel met het koelsysteem, want dat koelde echt voor geen kont. de snellere opbouw zat er al in met een betere carb afstelling en een shim eruit. Maar de dip aan het eind bleef aanwezig. Dus ff poullies eruit getrokken en Meran ernaar laten kijken. Toen ik ze nieuw kocht, vlak voor Sluiskill gingen ze al stroef en toen zei Meran, rij er maar mee, hopen dat ze soepeler worden, maar dat was dus niet het geval. Dus poullies van Meran erin. Direct een stuk beter, maar nog wel een beetje een dipje over.
Later voor te checken nog een wat smallere snaar erin gezet, toen was de dip haast helemaal weg. Mijn eigen snaar is gewoon nog te nieuw en nog te breed, waardoor hij bij wat hogere snelheid net een beetje dipt.
Dus we gaan eens zien wat dit gaat brengen op de 150 meter van Heerenveen. De lijn is iig best goed als de snaar nog een beetje slijt en het vermogen van 23+ pk moet genoeg zijn om weer in de finales te knallen.