EPC/RST tuned black sonic #238

nu nog de fotos daarvan :D

Morgen hele dag beunen, moeten toch wat dingen veranderd worden voor aldenhoven, en uiteraard zoetermeer.

wie zegt dat je de foto's van mij krijgt twan:P dingen zijn geld waard:D
Komt goed ik zag dat stefan mij op msn had toegevoegd maar de rolling burn was idd super vetjes :D

tot de volgende keer hopelijk rijden twan en ik dan ook :P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EWXyZWwtP7A"]YouTube - sprint meppel sonic vs sprintframe[/ame]

sprint tegen een 2fast.

Moest van het gas af omdat ik anders zo de hekken invloog, op het filmpje zie je het niet zo goed,

@ meppel had ik 23pk gescoord trouwens, dus hoop snel weer te banken om de 24 eens te gaan aantikken.

Ook heb ik een Yasuni C30 erbij gekocht om uit te proberen.
Verder is er een ander zadeltje gekomen, dat fijner, en lichter is als het vorige.

Zo dit topic ook maar weer eens leven inblazen.

Ik heb vandaag ontvangen:
TJ alu vork incl poten
Karsemeijer cilinderophoogplaat.

Zelf ben ik naar meeting GEEL(BE) geweest.
Bedoeling was dat ik en tim(MSSH) op de sonic gingen sprinten, ik scooterspecial, hij superspecial.
Maar tim dus als eerste laten rijden. meteen een tijd van 6.70!
Helaas telde deze niet mee.
Daarna zelf ook nog gereden. een 7.8. Moest gas los laten 2x.
Tim reed de hele dag rond de 7.0 en laatste run 6.77.

tussendoor ook nog de bank op geweest.
Een zielige 22.15pk maar. Moet ook zeggen dat die bank niet echt denderend was maar dat terzijde.
Daarmee wel 2e plaats hoogste vermogen behaald, wat goed was voor een bekertje :W

Tim 1e plek @ superspecial met een mina-hok 70cc :W

Ook een paar burn-outs, en wat burns verder vond tim het wel tijd om mn bandje te laten knallen, dus deze is er ook letterlijk kapot aan gegaan :D

Superdagje :D

Eey stefan gefeliciteerd met de beker voor het vermogen.
Maar zo zie je maar weer mina owned gewoon.
ik zie je de volgende keer wel bij twan.

Allereerst natuurlijk de Rollin' burn van onze timmeh een van de zovelen.. -:-
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=swVBzjAmfFk"]YouTube - Timmeh[/ame]

Omdat Tim toch nog iets te zwaar was voor het sonicje ook maar even een nieuwe rijd(st)er gezocht, en wie zoek die vindt +pippi+ :+
315960376.jpg

315960378.jpg

Het lieftallige zusje van maar liefst 18 kg :love:

Uiteindelijk niet alleen de beker :winner: mee naar huis genomen maar ook TJvoorvorkje en er lag een karsemeijer ophoogplaat op me te wachten :love:.

315960379.jpg

Hee Steef,
Echt mega bedankt voor de goede dag en dat ik het waar mocht maken @ jouw scooter. Mooie tijd en ook een verdiende 1e plaats vind ik zelf.

Rolling Burns ownen idd hard en je band klapte hard. Kom binnenkort maar deze kant op met velg en frame dan regel ik je het nieuwe bandje en las ik je nieuwe frame ook direct. Dan ff bij Twan de bank op en over de 24 gaan :)

eey steef,
dat ziet er allemaal al erg goed uit man!! netjes je 1e bekertje!! heel goed gedaan jonge ;) nog geen foto van het totaalplaatje van je vorkje met afgedraaide pootjes??
spreek je snel weer.

Back