EPC/RST tuned black sonic #238

Pffffffffff,

serieus wat een kloot mongolen!!!! {!
Bahbah echt TFOE op die mensen.. :( :(

Een geluk bij ongeluk,
hoop voor jullie dat jullie een andere beunplek vinden.

Jezus, dan heb je erg geluk gehad :eek:
Laatste tijd word er wel erg veel gestolen of poging tot...

Succes met een nieuwe (en veilige) beunplek vinden :)

Nouja DOOM en IZI, kunnen thuis verder beunen,maarja ik mag dit dus niet voor mijn ouders, dus de kans is klein dat ik een nieuwe beunplek vind... en dus niet verder kan/mag..

en jij weet dit van? hoe komt het dan dat hij op meppel ook slingerde;) het lag niet aan de zijwind of gewicht kan k je vertellen:)

wel klote voor je stefan, hopelijk kan je ze nog ergens stallen. want je moet hem houden:W

Niet alles te serieus nemen, doe ik ook niet:P

Klote, maar je hebt hem igg nog. Wij waren er igg wel 3 minder...

Kun je hem niet bij één van de jongens neerzetten? Ik heb mijnes ook bij iemand anders staan.

t zijn echt MotherF%#!@ckers:(
ja ik heb nog wel plaats..;)..maar of dat zo veilig is als ik dit allemaal hoor enz..:S
wrm hadden ze het eigelik niet open gekregen?

s6 verder

BOHH!

Vies Kl*te gek....:eek:

Maarja gelukkig zijn ze niet meegenomen...

Maar ze staan toch in een kelder zijn ze dan bij je opa binnen proberen te komen of..?

heey stefan gelukkig staan de scooters er nog.
Hoezo hadden ze nix meekunnen nemen, hadden jullie ze betrapt ofwat?
maargoed succes verder nog;)
Ivo.

@dominic. zit een alu strip op.

Nou ze hebben eerst geprobeerd ruitje in te tikken, mislukt.
Toen geprobeerd slot eruit te slaan. mislukt.
En toen alsnog geprobeerd een breekijzer te gebruiken, dit was ook mislukt. alhoewel ze bijna binnen waren, snap zelf niet waarom ze het niet afgemaakt hebben, want mijn opa lag gewoon te slapen..

En die kelderdeur kun je vanuit de tuin in zeg maar.

Bij mij valt er alleen wat te doen als het weer meezit, heb maar een afdakje, maar door de zooi die daaronder staat, kan ik m'n kont niet eens keren met de scoot eronder

damn wat een mother fuckers is toch niet meer normaal als je ziet hoeveel erg gestolen word, ben blij dat ik mijn spullen in de kelder heb als ze daar bij willen moeten ze met de takel eruit halen en dat lukt niet want de stroom gaat er met de sleutel op :)

geluk gehad dat ze misschien zijn afgeschrikt of iets in die richting, succes met het vinden van een nieuwe beun plek man... waar wonen jullie btw?

in Maastricht(Limburg)
Heb nu nieuw slot erop,bewegingssensor binnen, extra slot op de tuinpoort, extra slot binnen. en antibreekijzerstrips. goed genoeg lijkt me !

Sonic staat klaar voor meppel: alles geborgd door Rachid(bedankt nog) zeer netjes pro werk.
Ook bleek mijn radiateur lek, nu zit er dus een sonicradiateur op(met tywraps:W)

Tot op meppel!

Zo meppel hebben we alweer achter de rug.
Bij het inladen brak doom mijn boutje over van de stuurdemper, dus niet met stuurdemper kunnen rijden helaas.
Hierdoor ging de sonic erg zwabberen aan de start, valt ook te zien op een filmpje(die ik vanmiddag zal posten)
Ondanks dat ik half in de hooibalen lag, en een halve wheelie boekte, toch nog 8,0 gereden, zit zeker potentie in!

Toen tim(TJ) als coureur, wheelie aan de start vs Sarik. en hield sarik zeer goed bij aan het einde.... Maarja toen had de meting het begeven en bleef die doorlopen :(

Ook het banken was een succes! 23.0SAE gescoord, de hele dag de hoogste score, alleen jammer dat de karsemeijer hun sonic op het laatste op de bank gooiden en 26 pk :D hadden.

Na meppel aftermeeting gehad in Dreumel beetje gaan rijden, en tim heeft een flinke rollin' burn gedaan.

Fotos van mijn kant komen nog, als iemand fotos zou hebben, post ze maar!

Ga jij nu maar eens goed op je eten letten enzo en paar grammen kwijtboeken aan jezelf, dan zal je echt wel dikke tijden rijden vriend, want het beestje is echt snel!

Back