EPC/RST tuned black sonic #238

nja ik ben niet zo een fan van onderlange ophangingen. karsemeijer weet ik niet van of ze bankframes hebben of niet. maar zo een dun sonicframe deed toch echt flink buigen, daar stond ik wel even van te kijken

En bij karsemuijer komt er nog wel even bijna 2pk maar vermogen bij ;)

Denk dat het wel mee zal vallen allemaal. Mijn oude zipje boog ook heel veel door. Maar ging wel goed...

Je mag ook blij wezen dat het buigt. Anders breekt het ;)

Last edited:
Imo kan je op de onderste punten van een carter geen grote krachten gaan zetten, ik heb ze vaak zat af zien breken. Steef is nogal wat zwaarder als de karsemeijer boys of jij bv, dus er komt veel meer trekspanning op die kleine nokjes op het carter te staan als bij jullie. Bovendien zit de staaf er nu al tussen en heeft Steef er veel voordeel van.

Jehzeker, steef,

Die buis ziet er weer "reesz" uit:P.. haha, ik kom binnekort wel weer eens langs voor wat bij te kletse:)..

Mn frame is ook bijna klaar, dus dan kan weer alles in elkaar, en dan kunne we eens eindelijk un sprintje trekke:)..

Ma we zien ons,
(BTW, supervette benelli op die foto;)haha.. nog wat bloeme erbij en dan is die af:W)

DANKU meneeer olmanst.

Vandaag maar een nieuw tellertje aangeschaft zodat we ook weer verder kunnen.

sonic is bijna meppel-ready!

nog even een foto van hoe de sonic er 2 dagen geleden bijstond:

309862359.jpg

nouw medebeuner hier dan het foto's waar je om vroeg {!

1 sonic dus al bijna meppel ready!! nu nog een keer alles goed poetse eh beunhaas 8P

309931582.jpg

309931579.jpg

Back