EPC/RST tuned black sonic #238

Met alle respect, maar dat is echt nog veel voor een sprintframe als die van jou. Ik ken al een handjevol scooter70 scooters die onder de 50kg zitten..

STFU nou eens op met dat gewicht. Wat maakt die paar kilo nou uit. gewoon een dik knal blok eronder en gaan.
Net of jij weet wat alles weegt @ de SBO scooters. :L



@ thunderblade.


Goed bezig en ben benieuwd wat voor tijd jullie gaan rijden ;).
Tot de eerste sprint dushi`s.


:*
 
50kilo. boeit me geen reet.

Ik heb liever 1pk erbij dan 5kilo ervanaf. daarom ben ik veel tijd aan het besteden om het vermogen op te krikken.
Iedereen is dit jaar maar met gewicht bezig, en maar gaatjes blijven boren en boren, totdat het eens krak zegt.
Mijn verstevigingsbuis weegt 400gram. en toch heb ik liever die buis ertussen in plaats van gewichtstoename, om toch een beetje veiligheid op dit ding te hebben,

En ja ik weet wat de zip van jerno weegt, maarja daar zijn heel wat aanpassingen voor gedaan om dat ding zo licht te krijgen.. en uiteindelijk is het ding zo licht dat het onbestuurbaar wordt. wat heb je daar aan?

Als ik echt licht wil dan komt er:
Zip 3spaaks velg met trommel. incl alu vork.
SD carter.

En we hebben gisteren vanallerlei dingen gewogen waarover we ons toch verbaasd hebben dat het zo zwaar of juist licht was.

En kreeg gisteren een berichtje van een (zatte??) Tim(MSSH), dat hij met de sonic wel de 24pk aan zou tikken, dus dit is mijn volgende doelstelling !
 
50kilo. boeit me geen reet.

En ja ik weet wat de zip van jerno weegt, maarja daar zijn heel wat aanpassingen voor gedaan om dat ding zo licht te krijgen.. en uiteindelijk is het ding zo licht dat het onbestuurbaar wordt. wat heb je daar aan?

zip van jerno was niet onbestuurbaar door het gewicht:)

ziet erg goed uit,, vermogen zit iig wel snor:W
 
timmeh. rocketlauncher uitlaat toevallig/?

Ben eens benieuwd wat het op de weg doet, maar met sneeuw ga ik dus echt niet rijden :p
 
nee, zal wel een dik getunde sito plus zijn 8P zag er goed uit steef je sonic. en stuurdempertje kan je wel er af halen, heeft nu toch geen werking, dus is nuteloos gewicht.
en binnen kort maar eens die speurtocht doen !!

edit; frieten eten was zeker een goede, volgende keer pizza oid?
 
haha. stuurdemper moet op een of andere manier werken, anders iets voor je minibikesprint2fast4raceachtigframe??


Ik zag je wel denken toen je op de sonic zat van: ow dat wil ik ook wel!
Pizza taco ownt!
 
Alvast een voorproefje van mijn vorkje dat bijna klaar is :W
Bijbehorende 3spaaks velg wordt ook nog uitgefreesd en afgedraaid.

308827943.jpg


308827957.jpg
 
haha. stuurdemper moet op een of andere manier werken, anders iets voor je minibikesprint2fast4raceachtigframe??


Ik zag je wel denken toen je op de sonic zat van: ow dat wil ik ook wel!
Pizza taco ownt!


je moet niet alles verklappen!! en wat wilde ik dan?? en pizza is zeker lekker,
 
Eey stefan het blijven mooie kroonstukjes he:p
ik vond het mooie scores op de bank en misschien nog een keertje jouw C21 testen op de mijne
 
nu een hele slechte update :X

Vannacht hebben ze geprobeerd om 3sprinters te jatten, de mijne ,die van DOOM en van IZIMO.

Gelukkig is het ze niet gelukt op een of andere manier, want ze waren bijna binnen geweest.

Wel zit ik nu zonder beunplek, want mijn opa vind het opeens iets te gevaarlijk worden hierdoor blablalba.

Dus weet niet hoe ik verder moet, thuis mag ik niets ermee..
 
Back
Top