EPC/RST tuned black sonic #238

Thanx!!

Ja zwart ziet er inderdaa stukken beter uit(@carterkap)

Rond volgende week spullentjes bij Tim ophalen, hij doet ook alles lassen voor me , dus kan ik meteen erna opbouwen en gaan banken, ik moet en zal boven die 21,8 SAE uitkomen. :D

Zijn ook nog genoeg dingen die ik nog moet kopen,maar dit koop ik in 1x tegen die tijd.

@jordi, idd netjes gedaan man :D thanx alsnog!
@ izi, we gaan idd weer een retourtje weert boeken met die turkenbus van je hahah :P
@delano ,komt helemaal goed!!
@Doom, beunhaas komt goed, binnekort maar eens je projectpage aanmaken voor dat hok van je

Rest!! thanx!:D

Update!!

Sonic staat op zn pootjes :)
Komt een andere (lees: kortere_ achterstaaf) op die wordt gemaakt door RobinSr50 van t forum.

Als ik alles gemonteerd heb gaat alles weer uitmekaar voor het caoten/spuiten/polijsten van onderdelen..

Ik heb ook nog slecht nieuws:( mijn gatenkaas carterkap is overleden:( hele binnenwerk is overgebroken:o

Pics:

287153090.jpg

287153088.jpg

287153085.jpg

Waarom heb je die pootjes er zo ver inzitten? dan had je ze net zo goed niet kunnen verlagen he ;) of gewoon helemaal inkorten.. dit is 10x niks :O

En die carterkap icm jouw olifantenpoten ;)

waarom al zo ver in elkaar beunen als je frame zo ''gaar'' is?

omdat jet niet kon laten ofzo :P...

maar ik zou eerst et frame netjes maken, en dan pas de rest...

anders doe jet namelijk niet meer ( eigen ervaring :rolleyes: ) haha

et gaat wel hard straks iig denk :)!

Pootjes zijn verlaagd al zodat ze niet meer uitsteken nu. het frame heb ik al zover inelkaar gezet zodat ik kon zien of alles ging passen+kabels wegwerken.

Want als ik dit had gedaan met gespoten/ gepolijste onderdelen kon ik weer opnieuw beginnen....

er is ook een nieuw carterkapje in de maak al..

Als ik het staafje van Robin ontvangen heb kan ik alles monteren, demonteren en gaan banken en testen, de sonic heeft al gelopen en moet zeggen dat het zeer hard knalt zonder enige afstelling...

eey steef.

pootjes zagen er goed uit. gelukkig zijn ze nu goed verlaagd en vast!!!
binnen kort maar eens proefknallen ;)
en zou ik eens je voorwieltje mogen lenen?? wil kijken of het staat bij mij?

suc6

Stefaahaaan :W

Ziet er al goed uit jongen, onder de 50 gaat ie toch zeker wel he?
Volgend jaar ff naast elkaar staan he, dan gaan we het zien :D

Wat ik me afvroeg is het complete t-stuk van aluminium of alleen het horizontale gedeelte? dus het gedeelte dat in het balhoofd gaat niet? correct me if i'm wrong. Iig succes nog meet je nog wel.

Groetjes Fouad. :)

Back