EPC/RST tuned black sonic #238

waarom eigenlijk een aerox achtervelg? naar mijn weten is dit namelijk de zwaarste 13inch velg voor mina....

word wel wat met dit ding :D

Ik heb een13inch achter omdat er helaas geen 10inch velgjes te krijgen zijn voor mina DD.

ik rij special klasse, omdat hij verlaagd,verlengd en kaploos blijft :)

Helaas ga ik sittard niet halen, vanwege dat ik morgen naar renesse8) ga en 3 augustus terug kom. en mij vorkje en frame niet optijd klaar zullen zijn helaas.

Zelf ben ik wel gewoon aanwezig.

Tot de volgende update!!

Ik heb een13inch achter omdat er helaas geen 10inch velgjes te krijgen zijn voor mina DD.

Nou, dan zijn er altijd nog 12 inch velgen toch?? Neo's, firefox,phantom, en miss nog wel meer.

k kom je miss nog wel tegen @ Renesse, ga ik ook weleens naartoe :W

Nou, dan zijn er altijd nog 12 inch velgen toch?? Neo's, firefox,phantom, en miss nog wel meer.

k kom je miss nog wel tegen @ Renesse, ga ik ook weleens naartoe :W

neos is geen DD bas ;)

benelli 12inch DD zou perfect zijn denks...
rox velg is gewoon onnodig zwaar

kleine update.

Zo de 1e kleine update:

Jordi (j-tuning) heeft zich geamuseerd met mijn carterkap. Carterkap is nog niet af, wordt alleeen maar erger :P

272939482.jpg

272939484.jpg

Aluminium t-stukje en de vorkpoten liggen bij de draaier,deze verwacht ik over een niet al te lange tijd terug.

Als dat terug is, dan kan ik gaan lassen..

Ondertussen heb ik mijn voorvelg al gepolijst, foto hiervan komt nog..

Eindelijk weer een update:

JAJA, het aluminium t-stuk is klaar. Na 3 maanden wachten(niks aan Tim(TJ) te verwijten, hij kon hier ook niks aan doen) Maarja, de draaier is dus vergeten de vorkpoten af te draaien, dus dit wordt dit weekend gedaan door Tim en dan kan ik alles ophalen.!

Hier alvast een voorproefje:

283781828.jpg

283781822.jpg

Ook heb ik zelf niet stilgezeten:

Voorvelgje gepolijst met nieuwe Deestone bandje(is een beetje vies nu en ziet het gepolijste niet goed maar in het echt is het mooier ;) )

279946918.jpg

Ook heb ik ondertussen mijn carterkap opgehaald bij Jordi(J-tuning) bedankt alsnog!!

Op de foto is die oranje, maar is ondertussen alweer opgeschuur en zwart gespoten.

283781817.jpg

ziet er netjes uit..
en die carterkap is idd zeer netjes gedaan vind k
zwart zou m denk k idd wel beter staan dan oranje..
succes ermee
groetjes kevin

Back