EPC/RST tuned black sonic #238

het avondje was zeer zeker geslaagt. erg veel gelache met izi. en een super nette en dikke score, vertel maar zelf aan de kindertjes thuis wat het is.
nu maar oogjes toe en snaveltjes dicht.zzzzzzzz.

ciao

Inderdaa Luuk, echt een geweldige avond,en izi die maar weer eens niet normaal kon doen(zoals gewoonlijk)

Nou, 2e ronde!
De bank op, was iets met met de bank, dat gefixed.
Nieuwe delta, wingbell, en v-snaar gemonteerd.
Snaar ff flink laten slijten :D

toen gaf die 21,7 aan, al iets meer als de laatste run maandag. Dit ging al de goede richting op.
Toen na wat afstelwerk, zat die op 22,7.
Ik dacht dat mn dag niet meer beter kon, maar jawel hoor... Na een paar runs....

23,3 SAE. :D
Supervet gewoon :D

Ik wil EPC/RST bedanken voor het opofferen van hun vrije tijd en het goede werk dat ze altijd leveren :)

dat is zeker een erg nette score!! zou meran nog steeds die tinteling in zijn vingers hebben van je ontsteking? hahah had hem nog nooit zo zien springen en wapperen met z'n arm als of ie wou opstijgen hahah

toppunt van de avond was toch wel echt de epc/rst getunde balhoofdmoeren 8P

Nette score, Steef:W. Ik ben benieuwd naar je tijden komend seizoen.

We gaan wel weer ff meeten komend seizoen, want dat was vorig seizoen een beetje schraal:P.

Ha Beuner super dikke score:) Erg netjes. Ik zij toch dat Mijn delta voor de 23pk ging zorge :P heb het je nog gezecht :P nee is flauwekul spreek je wel weer he mzzl ;)

Was idd erg gezellig gister, maar lag niet alleen aan mij hoor :P.

Arme Meran shocktherapie gegeven met je HPI :#, en idd je balhoofdmoeren echtwel lichter dan std :+

298077202.jpg

Laten we hopen dat het gaat knallen, ben zelf ook niet de lichtste,maar dat moet dat beetje vermogen wel goedmaken:)

Zelf vind ik de sonic nog te zwaar, hier ben ik nog over bezig...
Ook vind ik dat al het gewicht aan de achterkant ligt, mischien is dit voordelig(anti-slip).

Ik wil zowieso als de sonic terug is eens flink uittesten wat het doet op straat.

Anders
optie1: gewicht meer naar voren verplaatsen.
optie2: meer gewicht eraf halen,frame,subframe. eigen subframe, verlengen??? verlagen??

Tips zijn welkom!!

testen of je wheely's ermee trekt en zo nee dan is gwicht achter beter omdat je dan minder snel een slippend achterwiel krijgt :)
lijkt mij zo iig :P

suc6 ermee en score is erg nais :D

Back