EPC/RST tuned black sonic #238

al het gewicht aan de achterkant is normaal, enige wat zwaar is aan zo'n frame is je blok:P

ik weet dat je net alles hebt gedaan, het is ook maar een tip:P maar je voorvork is gewoon veel te zwaar... een trommel velg en pootjes is vele malen lichter.

ik weet het:P kan best een optie zijn idd, maar dan moet ik weer vanalles gaan aanpassen haha. Maarja dan zit ik weer met een DD blok, en is een flink duur grapje om een SD aan te schaffen, kotteren,tunen,stralen, monteren.

Achja, eerst donderdag maar eens zien wat het doet :P

ik weet het:P kan best een optie zijn idd, maar dan moet ik weer vanalles gaan aanpassen haha. Maarja dan zit ik weer met een DD blok, en is een flink duur grapje om een SD aan te schaffen, kotteren,tunen,stralen, monteren.

Achja, eerst donderdag maar eens zien wat het doet :P

Ik heb nog een mooi org. blokje voor je liggen :D

Heey Stefan,

Vind het leuk dat je nog in de scene zit, dacht namelijk dat je er na al dat scotoxtreme gedoe enzo allemaal eruit gestapt was maar gelukkig niet!

Ik vind het een nette Sonic worden en het gewicht valt me nog erg mee! Hoop dat het nog lukt om een draaier / frezer te vinden voor je velgen! Een trommel vork + velg + SD blok zou idd al aardig wat schelen maar dat kan allemaal nog he! Koop anders een gekotterd en getuned SD blok voor een prikkie? ;) kan je het nog altijd ombouwen.

Hopelijk staan we dit seizoen nog eens samen naast elkaar bij de start :)

Thanx voor de reacties:D

Die dingen kan ik allemaal evt nog gaan proberen, eerst eens even kijken hoe het rijdt. Vermogen genoeg iig.

Morgen krijg ik de sonic eindelijk terug en kan ik er eens verder aan doorwerken.
Mischien dat ik nog vanalles laat coaten, maarja enige "betaalbare"caoter in de buurt is in eindhoven. das ook weer 100km verderop!

Ook ga ik deze week rijden, MET voorvering, en proberen ZONDER voorvering, kijken welke van de 2 het voordeligst uitpakt!

Tot de volgende update!

ghehe, of we maken de sonic nog lichter: TROMMELREM voor+achter.

Heb al een SD koopmans tuned en gekotterd carter gevonden, deze gaat morgen wss met pieter post mee.

Voorvork is maybe ook alweer geregeld:D

Gisteren op pad geweest, helemaal richting Venlo om een sonicframe + kappenset op te halen..
Waarom?? Om nog een sonic op te bouwen..
Ook ben ik langs EPC geweest, hier heb ik een type 1 voorvork opgehaald en een beetje besproken over een nieuw inlaatsetje..

303372618.jpg

303372610.jpg

301527981.jpg

Hier nog de 2 huidige sonics bij elkaar.

Back