EPC/RST CARBON JOG

Aangezien het frame nogal zwaar was( en nogsteeds zwaar is :X)
Hebben we het nog maar eens op dieet gezet.
Ook hebben we alvast een stuurslag gemaakt (epcstijl)

354280217.jpg

354280224.jpg


Ook alvast begonnen met hakken in mn nieuwe binnenkap.
Bovenkant wat "open"gemaakt zodat de kabeltjes er makkelijk door kunnen.
354280234.jpg


Ook heb ik een leuke radiateur van Kees. gekocht.
354280253.jpg


Carbon AC kapje(wat nog bewerkt wordt..)
353581452.jpg


TT92 bigsize band :X
353581330.jpg
 
Geloof je het zelf `1kg:DFrame zal nu denk ik 4/5kg wegen?wel netjes dat carbon, mischien mooier als je die koelkap dichtflext, en dan ook een mal van maaktsucces
Ik denk dat jij niet echt weet waar je over praat. Een frame van 4/5 kilo ?? :+ Geloof jij het zelf :D

Vertel jij me maar waar ik die kilo "safe"vanaf kan halen :P

Ik ga niet voorkauwen wat je allemaal aan je frame kan doen. Je kunt ook gewoon zelf wat creatiever denken. Iets verder kijken dan je neus lang is.
Je hoeft niet al je kappen op de originele punten vast te zetten. Je kunt ook dingen verplaatsen / vervangen of ergens anders verstevigingen lassen zodat je er weer meer af kunt slijpen. Suc6 :)
 
Ja, mijn oud sonicframe zat aan de 6kilo.
Nadeel van dit frame is dat het A-symmetrisch is, das een groot nadeel, de rest van deJog is licht, op het frame na, jammer genoeg.
 
Ik denk dat jij niet echt weet waar je over praat. Een frame van 4/5 kilo ?? :+ Geloof jij het zelf :D



Ik ga niet voorkauwen wat je allemaal aan je frame kan doen. Je kunt ook gewoon zelf wat creatiever denken. Iets verder kijken dan je neus lang is.
Je hoeft niet al je kappen op de originele punten vast te zetten. Je kunt ook dingen verplaatsen / vervangen of ergens anders verstevigingen lassen zodat je er weer meer af kunt slijpen. Suc6 :)

Ja ik meet op gevoel:DMaar die Ac een mal van maken, en dan carbon laminerendit staat zometeen echt nep
 
Back
Top