Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 14 January 2009 #121 Tussen de verstevigingsribben zeg maar. Hmmz. dat zit er bij pia lang net wat leukere vormen in. Ik heb niets gezegd.
Tussen de verstevigingsribben zeg maar. Hmmz. dat zit er bij pia lang net wat leukere vormen in. Ik heb niets gezegd.
[Steef] Banken?? PM! 14 January 2009 #122 Tinne said: Tussen de verstevigingsribben zeg maar. Hmmz. dat zit er bij pia lang net wat leukere vormen in. Ik heb niets gezegd. Click to expand... Je mag gerust wat zeggen hoor:*
Tinne said: Tussen de verstevigingsribben zeg maar. Hmmz. dat zit er bij pia lang net wat leukere vormen in. Ik heb niets gezegd. Click to expand... Je mag gerust wat zeggen hoor:*
Spete Well-Known Member 14 January 2009 #123 ziet er al goed uit steef!! moet je nog veel doen om hem te laten pruttelen? als ik die velg en voorvork voor je moet ophalen bij epc laat maar even weten!
ziet er al goed uit steef!! moet je nog veel doen om hem te laten pruttelen? als ik die velg en voorvork voor je moet ophalen bij epc laat maar even weten!
[Steef] Banken?? PM! 14 January 2009 #124 Alleen wachten totdat mijn vork en velg klaar zijn, dat monteren, en wat kabeltjes aansluiten. En dan kunnen we gaan banken :W
Alleen wachten totdat mijn vork en velg klaar zijn, dat monteren, en wat kabeltjes aansluiten. En dan kunnen we gaan banken :W
Hecky#41 Well-Known Member 15 January 2009 #126 moet binnekort ook maar eens afspraak maken voor te banken en sonic vorkje nog helemaal klaar make
Black Venom!! Well-Known Member 19 January 2009 #128 heej stefan wat heb ik gehoord nieuwe rijder gevonden voor je bromfiets??(A)
R.Dijkstra Well-Known Member 21 January 2009 #133 je achterstaaf word geregelt ! suc6 met je project ! greets raymond
Hecky#41 Well-Known Member 21 January 2009 #134 heey steef kom een op met die foto van de binnekant van je carterkap
[Steef] Banken?? PM! 22 January 2009 #135 Raymond thanx Tommie Ben je er zo benieuwd naar?? wat wil je precies weten dan..
[Steef] Banken?? PM! 22 January 2009 #137 Kerel, ziet er super uit! Let je er wel op dat 1 van de ophangspunten op de foto niet klopt :love:
Hecky#41 Well-Known Member 23 January 2009 #140 gwoon hoe je het van binne geboort hebt moet namelijk aan die van mij beginne je weet toch sr voor scooter 70 is niet het lichtste wat je kan kiezen en mijn eigen gewicht ook niet
gwoon hoe je het van binne geboort hebt moet namelijk aan die van mij beginne je weet toch sr voor scooter 70 is niet het lichtste wat je kan kiezen en mijn eigen gewicht ook niet