EPC/RST CARBON JOG

Word volgens mij wel een dikke jog :W
Alleen kan je niet een soort penverlenger maken zodat je je clamb als nog laag en normaal kan zetten ?

telefoon foto's zijn we gewent van je :+


penverlenger =gewicht <]

en wat maak het uit als je clam in een andere positie staat:rolleyes:

veder leuk ding bebenieuwt met het eindplaatje van carbon
 
penverlenger is voor EMHAER sjeezeers :+
kappen nog niet af helaas, binnenkort een weekendje roosendaal boeken, en dan gaan ik en Kees eens aan de slag.

B oom: achja bij mij kan nooit eens wat meezitten,maarja komt alsnog (hopelijk(A) ) goed.
 
Dat het frame zo gebouwd is niet geheel onlogisch hoor. Aan de kant van de veer krijgt het frame ook de zwaarste tikken verduurt.

Bij de Piaggio NRG zie je dat ook, bij het oud type frame is de kant van de veer dubbelwandig en bij de nieuwere types is de wand 3MM dik.
 
Zeer mooi project! Kappen, kroonstuk, afgedraaide velgjes, de kleine details doen het m!:#
Alleen EPC stickers in Twins lettertype zien er raar uit.8P
 
Zonde! ik dacht dat er een dikke update aankwam :( Schiet eens op met opbouwen Stefan :P ! Wanneer ga je trouwens gewicht besparen op je frame?
 
Denk dat die voorlopig wel even uitblijven, Steef heeft stuntman gespeelt en heeft z'n enkel daarbij gebroken...

Des te meer tijd, om opt gemakkie op je luie reet aan je scoot te werken lijkt me? Juist opbouwen is pcies zon klus wat je dan kan doen:W
 
Haha hij wordt op kerstavond geopereert daaraan. Dus ik weet niet wanneer hij weer wat gaat doen, ook staan de scooters niet thuis ed.
 
@Bas. op het gewicht is al aardig wat gewonnen, zijn toch behooorlijk wat stukken af, en doorboort, alleen zie je dat niet zo goed op de fotos.

@Izi. Ik wilde toch eens weten hoe het leven van een stuntman is:D

Ik krijg 4weken lang nog gips, dus die tijd zal er niet heel veel gebeund kunnen worden helaas. Maar je hebt daar je mensen voor he :winner:
 
Zo na lange tijd weer een update, helaas kan ik zelf nog niks doen.

Vorkje/velg ligt @ epc om voorwiellagers te plaatsen en remanker te maken op de poten.

351172649.jpg


Clean blokje onder de jog.

Omdat mijn oude C21 niet meer zo netjes uitzag maar een z.g.a.n erbij gekocht

351172993.jpg


Ook heb ik een nieuwe carterkap geperforeerd, en door epc laten stralen, zodat het dezelfde kleur als het blok heeft.

351173061.jpg


Ook nog een leuke foto gemaakt van wat testuitlaatjes(mist nog de TRT 70cc pijp)

351173331.jpg
 
Schiet al aardig op, ben benieuwd naar het totaalplaatje. Anders heb je veel uitlaten :D, als je dan niet de perfecte pijp vind dan weet ik het ook niet :P.

Succes er nog mee en hopelijk kun je snel aan de slag.
 
Hoi jong,

leuk project;)
Verkoop je niet 1 van die uitlaten?
Zie dat je ook beunt bij Sjeng, heb het jst blok van hem overgekocht.
en ik zoek nog een uitlaat?


succes verder ;)
 
Hoi jong,

leuk project;)
Verkoop je niet 1 van die uitlaten?
Zie dat je ook beunt bij Sjeng, heb het jst blok van hem overgekocht.
en ik zoek nog een uitlaat?


succes verder ;)

Ik heb nog wel een gepolijste Yasuni C21 voor je.
PM me anders maar.


De gaten in de carterkap, heb ik van binnenuit geboord.
Dus tussen alle stroken door zeg maar, zal wel een foto van de binnenkant maken.
Vind het zelf aardig netjes gelukt
 
Back
Top