[Steef] Banken?? PM! 15 February 2009 #181 Photoshop is vet geworden :W Vork weegt 1.4kilo, zo op de foto. Kan nog wel iets vanaf, maar vind het goed zo Velgjes staan in de mooie lak zal morgen ff foto maken zodra de blanke lak erop zit
Photoshop is vet geworden :W Vork weegt 1.4kilo, zo op de foto. Kan nog wel iets vanaf, maar vind het goed zo Velgjes staan in de mooie lak zal morgen ff foto maken zodra de blanke lak erop zit
Ziggy Van die FNV reclame! 16 February 2009 #182 Aaight steef het ziet er allemaal nice uit, gaan jullie btw allemaal naar zandvoort? Last edited: 17 February 2009
Thomans Sonicmans 16 February 2009 #186 Post foto van die rims dan! Gaat er wel vet uitzien met dat carbon denk ik zo.
[Nelis] Lange Jan 16 February 2009 #187 ziet er goed uit steef! Ben ook super benieuwd naar het eindresultaat. Hopelijk komt er ook nog een leuk vermogen en tijd uit rollen . Gaan jullie ook vrijdag al naar zandvoort? Kunnen we miss. met het clubje uit weert ergens settele .
ziet er goed uit steef! Ben ook super benieuwd naar het eindresultaat. Hopelijk komt er ook nog een leuk vermogen en tijd uit rollen . Gaan jullie ook vrijdag al naar zandvoort? Kunnen we miss. met het clubje uit weert ergens settele .
[Steef] Banken?? PM! 17 February 2009 #188 Vermogen zal wel goedkomen, hoorde dat tandriemset klaar was Ik weet niet of we vrijdag al richting zandvoort gaan, zowieso zaterdag&zondag! Straks maak ik even fototjes van de mooie velgen, eerst nog blanke lak erop spritzen!
Vermogen zal wel goedkomen, hoorde dat tandriemset klaar was Ik weet niet of we vrijdag al richting zandvoort gaan, zowieso zaterdag&zondag! Straks maak ik even fototjes van de mooie velgen, eerst nog blanke lak erop spritzen!
[Steef] Banken?? PM! 17 February 2009 #190 Zo de velgjes en de Carbon voorkap in de blanke lak gezet. Alles is zelf gespoten(door Sjeng). Echt strak geworden! De kleur krijg ik niet mooi op de foto het is mica metallic gold, originele kleur van de velgen van een Yamaha R1 SP.
Zo de velgjes en de Carbon voorkap in de blanke lak gezet. Alles is zelf gespoten(door Sjeng). Echt strak geworden! De kleur krijg ik niet mooi op de foto het is mica metallic gold, originele kleur van de velgen van een Yamaha R1 SP.
[Steef] Banken?? PM! 17 February 2009 #192 Alleen jammer dat ik het metallic er niet op krijg Maar als de tape eraf is maak ik wel even fotos in de zon :*
Alleen jammer dat ik het metallic er niet op krijg Maar als de tape eraf is maak ik wel even fotos in de zon :*
[Steef] Banken?? PM! 18 February 2009 #196 Bedankt voor de reacties :W Zal nog ff foto schieten zonder de afplaktape :+
Anne mannelijke versie 18 February 2009 #197 kan je niet ff betere camera regelen ziet er gewoon strak uit, alles
[Steef] Banken?? PM! 18 February 2009 #198 Ik heb een camera, alleen gisteren was de batterij leeg, dus even met gsm gemaakt :*
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 18 February 2009 #199 Loopt er op die voorkap nu precies een "rafel of overlapping" @ voorlamp?
[Steef] Banken?? PM! 18 February 2009 #200 Ja helaas wel Mischien ooit een andere kap, of iets verzinnen zodat het minder opvalt.