EPC/RST CARBON JOG

Stefan,

Wil niet lullig doen maar als je te laat klaar ben ga ik niet meer haasten voor Hengelo he...

beter bestel je ff plamuur op mijn site dan heb je die in 2 dagen binnen en kun je verder ;)
 
+ Het type plamuur die Kees levert is vele malen beter als bijv, Gamma merken, om mallen mee te bouwenje project is vers, mooie carbonne plaatjes ook:)
 
stefan gewoon bij kees bestelen heb je het tenminste af:) ik wil eens op de echte CARBON JOG rijden:P
nieuw spul ziet er vers uit kerel tot snel(K)
 
Zo meeting hengelo achter de rug :W

4 weken lang niks aan de jog gedaan, alleen achterkap laagje matzwart en wat carbonplaatjes gemonteert.

Goed georganiseerde meeting vond ik, echt top. alleen de kebab was zo snel op :+

1e run viel mijn accu eraf, toen Jorn zonder koeling laten rijden :rolleyes:
7.22 met 25graden aan de start :+

Toen 2e run ff snel de accu erop getywrapd.. hoppa 6.87 :W
tevens snelste tijd van de dag scooter70!

daarna hele tijd 6.9-7.0-7.1 gereden..

En na de plensbui in de middag constant 6.9 :W
Omdat er geen finales gereden zouden worden automatisch 1e plek scooter70.
Goed bezig Jorn :*


Heb al wat fotos gevonden op internet..

367732510.jpg


367732511.jpg


367732513.jpg


367732514.jpg


367732516.jpg


De volgende sprint moet het nog harder gaan he:+ dus wat minder gewicht erop.
Dus heb ik door Jordi. een aluminium stuurpen laten maken :W

367732542.jpg


367732523.jpg


Ook maak ik morgen even een afspraak om bij EPC te banken.. even alles goed zetten etc en klaar voor de volgende sprint :winner:

Fotos en filmpjes mag je zeker weten posten, mijn eigen fotos en filmpjes komen vandaag of morgen erop!
 
heej stefan foto´s zien er echt vet uit:)

zeker goeie meeting dag. scooter reed zeker goed!! erg vaak kunnen sprinten en leuke tijden kunnen neer zetten.

tog heb ik nogsteeds niet DE perfecte start temp en pozitie gevonden om weg te komen zonder wheely/wielspin. tog eerste plek behaald en ben er zekerst blij mee.



alleen terug naar huis reis ging niet geweldig auto maakt rare geluiden en lekte.
even later niksmeer gehoord dus door gereden naar huis, af en toe nog stokende geluiden rechtsvoor in de auto.

130km verder brak aandrijfas over en was nietmeer te berijden.
tot 4uur snacht op autobaan gestaan met doom, gewacht op anwb sleepwagen etc.
sleep wagen eindelijk daar. was auto telaag om de sleep wagen op te kunen dus erg veel moeite gedaan het ding erop te krijgen met planken etcetc
strax auto wegbrangen ziet er allemaal niet gunstig uit want als ik zo snel kijk dan zie ik nogmeer gescheurde dingen en beschadigde dingen onderaan in het motorblok merja is even afwachten.

verder echt super organizatie bedankt sbo en xsh
 
Koop dan toch ook geen alfa :D

ontopic,

Jog van je is verdomd snel steef! Op naar t kampioenschap zou ik zeggen ;)
 
Jog blijft maar knalle:W Gefeliciteerd:*

En Jorn, Was blijkbaar dus geen vals alarm geweest:X

btw, Komen nog een foto en filmpje uit mijn richting, als mijn zus tenminste eens een beetje opschiet:D
 
Haha, laten we het hopen..

Dinsdag even banken, beetje tjoenen, en dan onder die 6.86 :W

Martin met zn bierpens idd thomas :+
 
Bankupdate:

1e run 20pk, toen rollen veranderd ineens 22.2 met een aardig strakke lijn.
Toen nog een run gemaakt met lichtere rollen 22.2 met strakke lijn :W

Verder hebben we even met een verzwaringsplaat getest(alhoewel je er op de bank vrij weinig van ziet) maar op mijn blok lever ik maar 0.1 pk in en hij gaat meer toeren draaien en loopt verder door :W ideaal dus:7

Ben benieuwd wat het in kloosterzande doet
 
Bankupdate:

1e run 20pk, toen rollen veranderd ineens 22.2 met een aardig strakke lijn.
Toen nog een run gemaakt met lichtere rollen 22.2 met strakke lijn :W

Verder hebben we even met een verzwaringsplaat getest(alhoewel je er op de bank vrij weinig van ziet) maar op mijn blok lever ik maar 0.1 pk in en hij gaat meer toeren draaien en loopt verder door :W ideaal dus:7

Ben benieuwd wat het in kloosterzande doet

Regel nou is een subframe kan je me wigje testen zo word het niks natuurlijk,als je weet hoeveel mensen dat ding nog meer wilde testen:O
 
Back
Top