EPC/RST CARBON JOG

Dit doet me aan Vas denken. Die boekte met zn zip ook wheelies en boekte nog ruim onder de 7sec. Succes op Hengelo.;)
 
Kleine update:+ gewichtsbesparing :+

365565450.jpg
 
Haha, de mallen heb ik al iets geschuurd, nog niet heel erg veel, moet morgen ff plamuur halen...
Wordt erg krapjes allemaal. :P

Maar komt wel goud :W

Filmpje van die 6.86 run had ik ergens gevonden, vind hem nu alleen niet meer was jorn vs. doom iig.
 
Moet ik anders wat plamuur + messen op laten sturen naar je? Zodat je geen rommel erop gaat smeren.. Als je nu ff zegt word het morgen verstuurd..
 
Mooiboii Kees :* je hebt pm!

Kwa gewichtsbesparing kan ik nog zeker 1 kilo winnen op het frame(Daarvoor ben ik opzoek naar een 2e frame, alleen zijn die echt NERGENS te vinden :X)

Ook ga ik met wat carbon beugeltjes etc 0.5 kilo winnen.
10inch achtervelgje komt er mischien ook nog op.
Carbon achterkap dan.
Voorvork :*

Ook koelde die erg slecht, dus probeer nu iets betere koeling te fixen.

Wordt nog lekker krapjes voor hengelow :rolleyes:
 
Mooiboii Kees :* je hebt pm!

Kwa gewichtsbesparing kan ik nog zeker 1 kilo winnen op het frame(Daarvoor ben ik opzoek naar een 2e frame, alleen zijn die echt NERGENS te vinden :X)

Ook ga ik met wat carbon beugeltjes etc 0.5 kilo winnen.
10inch achtervelgje komt er mischien ook nog op.
Carbon achterkap dan.
Voorvork :*

Ook koelde die erg slecht, dus probeer nu iets betere koeling te fixen.

Wordt nog lekker krapjes voor hengelow :rolleyes:

Hij koelde slecht omdat je radiateur grandioos water lekte ;)
 
Hij koelde slecht omdat je radiateur grandioos water lekte ;)

hmm volgens mij lekte hij tog niet maar wat eronderuit viel was het water wat we over de radiateur haden gegooit om hem sneller te laten koelen denk ik.

het slechte koelen valt wel mee stefan merja beter koelen is altijd beter he:P
 
Koeling heb ik helemaal nagekeken, alles los gehaald etc en nu weer erop gezet en werkt perfect.


Zo stond die vanmorgen
365660870.jpg


Zo staat die nu.
365660855.jpg
 
stefan zijn er geen lichtere 13inch achtervelgjes uit te halen?? of bezoekje aan delano dat de spaken bewerkt worden??

10ich heb je weer andere afsteling en nu trekt hij al zo lekker door en 10 inch maakt het alleenmaar moeilijker met wegkomen lijkt me??
 
Wanneer je met 'n 10'' wiel gaat rijden zul je met n langere vertanding moeten werken. Het is te berekenen hoeveel je de RF dan zult moeten aanpassen, maar of dit ook exact mogelijk is (met de bestaande vertandingen) is nog maar de vraag.

Leuke brommert verder :* heb nog wat carbon liggen wat erop wilt...
 
Back
Top