EPC/RST CARBON JOG

Het echte vermogen komt nog wel:P Ben benieuwd wat het in Sluiskil neer gaat zetten:) Achterkap gaat ook tof worden denk ik:W Hou je wel de orginele buddybak of vervalt deze ook?:P
 
Ik denk ook dat ik de achterkap wel uit 1 geheel kan maken, scheelt echt een hoop werk ook :) Maja beter is kossen flink aan het plamuren nu :D
 
Hij neemt zich deze week maar vakantie
En sluit zich 24/7 op in zn kamer met een pak schuurpapier en een pot plamuur :+

:*

De originele buddybak blijft erin, maar komt nog iets anders voor in de plaats :)
 
Zo gisteren was Sluiskill

Jorn had niet geslapen, dat was op het begin van de dag wel te merken aan de reactietijden :+

Jog liep echt hard, had ik niet gedacht. flinke wheelys en weelspin maar Jorn is zon goede rijder dat hij er wel mee om kan gaan :*

7,4 toen gingen we naar 7,22
Toen reed hij constant 7,1 maar hij had echt een dip aan de start dus Meran had dat even getjoend :W

Toen meteen de run daarna een wheely van zeker 20 meter, en een tijd van 6.86 :W
Garantie voor de omloop

Daarna finales gereden, uiteindelijk door een matige start 3e geworden :winner:

Ik heb echt niks te klagen!

In ieder geval genoeg te doen voor de volgende sprint en proberen zo dicht mogelijk bij het scooter70 record te komen
 
Goed gedaan jongens;)
Ben beniewd wat dat op hengelo allemaal zal gaan geven.
Iedereen weet nu wat te veranderen voor nog sneller te sjeezen:P
Ik heb er iig zin in:D!
 
Ding reed erg hard zeg :).. Succes verder

Nog een foto van je in de finales dacht ik :


2vkaptz.jpg
 
die foto is echt master:)

niet te vergeten dat bij de run van 6,86 met reactietijd van 0,206 een snelheid was van 129KM en dikke wheely vooraf:) ik ben echt vereerde deze scooter naar de finish te rijden!! bedankt stefan.

jammer dat hij even bleeft staan door de dip in de finale's maar volgende keer beter!!
we gaan zeker nog oefenen om hem goed weg te krijgen bij de start(H)
 
nog 2 foto´s gevonden
run tegen doom
[IR]http://i39.tinypic.com/2ypm5tv.jpg[/IR]
run tegen peter
[IR]http://i42.tinypic.com/16glybl.jpg[/IR]

foto´s en filmpjes mogen zeker gepost worden
 
Last edited:
Back
Top