EPC/RST CARBON JOG

Sinds er een nieuwe wand in is gekomen, draait dat ding niet meer als 14.2
We hebben 10 verschillende rollen geprobeerd en blijft 14.2 PRECIES draaien.
Daarom mis ik ook 1.5pk aan topvermogen.

Met verzwaringsplaat draait die wel ineens 14.700 maar vermogen blijft hetzelfde.

Achja, het vlamt :W
Dus ik laat t voor nu lekker zo, geen zin om cilinder er af te halen en laten nakijken
 
Sinds er een nieuwe wand in is gekomen, draait dat ding niet meer als 14.2
We hebben 10 verschillende rollen geprobeerd en blijft 14.2 PRECIES draaien.
Daarom mis ik ook 1.5pk aan topvermogen.

Met verzwaringsplaat draait die wel ineens 14.700 maar vermogen blijft hetzelfde.

Achja, het vlamt :W
Dus ik laat t voor nu lekker zo, geen zin om cilinder er af te halen en laten nakijken

Als het vermogen hetzelfde blijft met 500 toeren minder... waarom dat dan niet?
Minder toeren--> minder slijtage.
Of zie ik iets over het hoofd
 
stuurpen al in gebruik? als je hem nog moet persen zou ik hem "op ze kop erin persen" zodat je zoweinig mogelijk spanning op je stuurpen zet als je hem erin perst

nette score weer!
 
Zeker goed :W
Ding gaat gewoon iedere sprint harder lopen :W

Nu hebben we 5 weken de tijd om dat ding 4kilo lichter te maken :W en nog wat dingen te testen.
 
Ging weer goed in Hengelo, Sluiskil weer op deze plek ? :D


py4d1.jpg


368936165.jpg
zoiets?


Zal mijn verhaal er maar eens neerzetten.

Als eerst begon het vervoer-drama.
Geen vervoer kunnen regelen, op het laatst kon ik met peter mee..
Maar die belde mij om 24:00 zaterdag op dat hij strontziek was, dus helaas alsnog geen vervoer. erg balen.
Toen nog gelukkig met Nick mee kunnen gaan :-:

Eenmaal aangekomen mocht Jorn de eerste run maken omdat hij had helpen opbouwen..
Toen kwam thinuz met zijn opmerking: "zou wel vet zijn als die meteen 6.8 ofzo rijdt" en hij rijdt gewoon een dikke 6.84 :W

Daarna nog een aantal runs gemaakt, waaronder ook een paar met echt dikke wheelys :W

Erg vet dat de jog nu (mits een normale start) constant onder de 7 rijdt :7

De finales waren erg spannend. vooral in de halve finale zat er 0.1 seconde tussen alle 4 de tijden.
Op het nippertje door naar de finale, en daar een dikke 6.89 gereden. goed genoeg voor de 1e plek 9||6

Verder nog niet met de verzwaringsplaat getest, dit komt volgende meeting wel

Toen kregen we op de terugweg autopech :X dus waren we pas om 2:00 thuis



Nog wat fotos zelf gemaakt:

368936057.jpg


Nieuwe JS ophaning.

368936002.jpg


368935970.jpg
 
1. #5 Jorn Renet (100 punten)
2. #248 Martin Kossuh (81 punten)
3. #51 Bas Claessen (73 punten)
4. #116 Ritchey Jacobs (71 punten)
5. #54 Kees Schepers (62 punten)
6. #18 Maarten Davidse (61 punten)

hmmm volgens mij moet ik tog geen meeting missen
zal me best doen er op de volgende meeting bij te zijn maar kan niks beloven(A)
 
Goed bezig ! Tof dat ie steeds harder begint te lopen :+. Het is in ieder geval goed spannend in jullie klasse :winner:.


Tot 9 aug.
AdiozZz Servièn
 
Back
Top