-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Zeker wel een vet projectje;)!!
Maar ff een vraagje, hoe rijdt dat nu met die stang i.p.v. die achterveer? (Misschien staat het al in het topic, sorry dan heb ik er snel overheen gelezen of vergeten)
 
Tsja, ik merk er weinig van op een rechtstuk asfalt:) Keb er zelfs al drempels mee genomen en zolang je het niet te hard doet gaat het wel:P Ik heb van voren ook geen vering meer he...
 
ik denk dat het een stuk mooier zal staan als je je achterstang zo'n 5 cm korter maakt... voor het sprinten zal het weinig uitmaken want kdenk dat je em zowieso wel aan de grond kan houden:) miss is proberen 8) verder erg speciaal ding... en nog mooi ook ;)
 
Zwarte ding is idd tankdopje :P Verder heb ik die stang express wat hoger gemaakt omdat het er gewoon agressiefer uitziet.. En van auto wheelies heb ik denk ik niet echt veel last meer maar dat is ff afwachten.. Met 17pk in ieder geval niet :)
En het is eigenlijk ook niet echt een zip he.. Tis het frame van een Quartz + voorvork, kappen van een zip, blok van een Nrg Extreme :P Keb dus geen idee hoe je het moet noemen ;)
 
Mol said:
Dat is niet waar, binnenkort eigen blokje er weer op. Dan staat hij weer altijd paraat voor een rondje industrieterrein. Omdat ik de rotste niet bent moet je gelijk maar langskomen dan om een rondje te blaffen op een scooter met echt vermogen +ralf+
Beter doe je een rondje Waddinxveen 8P
 
Mm, dan brand ik dat ding wel gelijk kapot natuurlijk :)

Maar ff ontopic, keb vandaag alleen ff nieuwe binnenkabel gehaald en kijken of het morgen wel wil lukken... Heel vaag maar met die 19mm was het zo gepiept maar met die 24mm blijft hij telkens hangen.. Of er zat een kinkje in de vorige binnenkabel of het ligt aan de buitenkabel.. Ik kijk morgen wel ff :)
 
Je moet hem uhm de mean mix machine noemen ofzo dan :P mja zit er echt puik uit zag btw ook op scooter-freaks een nrg die bijna zelfde kleuren als jou gaat gebruiken :L mja who care's deze pwnd :)
 
Ja, na-apers heb je altijd he.. Rijden al verscheidene rond, magoed origineel zijn kan idd best moeilijk zijn... Als ze deze nabouwen vind ik het echt knap:P
 
piemeltje said:
Je moet hem uhm de mean mix machine noemen ofzo dan :P mja zit er echt puik uit zag btw ook op scooter-freaks een nrg die bijna zelfde kleuren als jou gaat gebruiken :L mja who care's deze pwnd :)

Klopt, die is van mij en die combo had ik allang in mijn hoofd voordat Enrico ze al had en dat had ik ook al in zijn vorige topic gezegd :) Problemen mee?

Verder vind ik hem er echt super uitzien! Ben benieuwd wat voor score je gaat neerzetten met die Speed Rep. In ieder geval veel succes! :W
 
Ja, het maakt mij ook niet uit hoor... Ik zit er echt niet mee.. En zoiezo beter goed gejat als slecht bedacht;) (niet dat dat voor jou opgaat maar in het algemeen)..

En thnkz voor de reacties, ben zelf ook wel benieuwd naar het vermogen..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top