-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
schiet nou eens op joh met die filmpies :P hahaha

ik blijf het een mooi ding vinden maar je moet echt die pijp eens onderhanden nemen man :P

:D

Het zit op het moment allemaal ff tyfus tegen.. Eerst ging spruitstuk kapot, toen ging ik kappen opnieuw spuiten en dat lukt al niet vlekkeloos (blinkt wel:)) .. Toen kwam ik erachter dat een stuk van het frame een gaatje in mijn rad had geprikt dus dat schoot ook niet echt op.. Inmiddels is er weer een spruitstuk en een rad onderweg :W Magoed, zit allemaal ff tegen dus maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen :P

hoe zwaar is je scooter? Ben nu zelf ook bezig en dan heb ik wat om mee te vergelijken. Of heb je het nooit gewogen?

Hopen dat het na die tegenslagen verder goed zal gaan.

Kijk eens wat vandaag de post kwam brengen...

Malossi schijfje en mijn nieuwe radje omdat de andere dus stuk ging :( Nu is het nog ff wachten op mijn spruitstuk, maar dat duurt niet lang meer...

Last edited:
Ik heb al gereden :) .. Is weer rox radje ja.. Maar ik had vorige week tegenslag doordat op 1 dag spruitstuk en rad kapot gingen... Dus vandaar :)

Enrico@Sprinter said:
Wat moet jij nog hebben dan? :P
malossi rad voor 2f ff wat meer koeling nodig!!

ik bedoelde meer dat de postbodes bij jullie in zeeland wel erg aardig zijn om de spullen te geven! bij ons moet je ervoor betalen

Status
Not open for further replies.
Back