-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Denk dat er met deze setup geen filmpjes meer worden gemaakt... Dus zal wel ff duren :)

Zojuist wel een bruut K&N filter aangeschaft...
 
aber naturlich :) Het spul zit zelfs al gemonteerd:P Vanavond pics.. Hij zal er ook zijn @ wemeldinge alleen niet lopend maargoed mag toch niet gereden worden:)
 
Enrico@nrg said:
aber naturlich :) Het spul zit zelfs al gemonteerd:P Vanavond pics.. Hij zal er ook zijn @ wemeldinge alleen niet lopend maargoed mag toch niet gereden worden:)


Ik lach me krom hier :P, op msn lopen al die manntjes te zeuren ja warom is je scooter nog niet af, dan had je kunnen racen.......En geloof me er zijn echt mensen die denken dat je daar mag gaan racen/sprinten, maarja.....(ik ben er overgens wel zaterdag maar dan wel met auto)
 
Tsja, laat ze dat maar denken dan.. Er zullen zelfs wel weer van die drempels liggen dus je zal niet eens kunnen rijden...
 
filter.JPG

nieuw filtertje met carbje..
 
" driver : enrico " is helemaal uit de mode joh :P doe nu gewoon : " ik roeleer de pan uit " .

wil dat ding echt ff int echt zien en filmpje.... of staat die er al tussen? :P
 
miss staat er al in je topic wat er met je pijp gebeurt is, maar ik heb geen zin om dat ff na te kijken :P. " Wat is er met die uitlaat gebeurt :?" Dat tuitje ziet er nogal afgeraggeld uit :X
 
muurtje oid , gewoon ergens tegenaan geklapt ofso..
zie je wel vaker hoor , persoonlijk zou ik het een klein stukje afzagen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top