-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Zal niet gek veel langer zijn... Vergeet niet dat het frame zelf korter is en een Nrg van zichzelf langer... Maar het blok licht dus wel verder naar achter verhoudingsgewijs omdat je bij een nrg zelf verder naar achter zit zegma :)

Klopt wel net ff snel gemeten, nrg is ongeveer 1.28m maar zoals je al zei et klopt wel aangezien jij zegmaar tussen et blok en et voorwiel inzit, ipv boven et blok ken je et miss wel vergelijken met ene nrg van 1.75 oid

Ik ben er ook snel bij vandaag :P zit er echt MASTERLIJK uit dude ga zo door ik volg het en mag ik / mogen we een filmpie ik kwijl al man :P

Zodra ik weer kan kickstarten komt er een filmpje..

Vaag picje:
carb.JPG

:)

wowalt said:
Klopt wel net ff snel gemeten, nrg is ongeveer 1.28m maar zoals je al zei et klopt wel aangezien jij zegmaar tussen et blok en et voorwiel inzit, ipv boven et blok ken je et miss wel vergelijken met ene nrg van 1.75 oid

runner is ongeveer 134 ... kan zijn dat er een paar cm vershil in zit want is best onnauwkeurig meten. :P

Nrg is na mijn weten ook korter dan een runner maar dat durf ik niet mer zkerheid te zeggen.

Ben benieuwd naar het filmpje rico :) maar ik denk dat je toch nog wel iets moeite moet gaan doen om dat beestje in bedwang te houden als de evo erop zit. :D

Olee, vandaag nieuwe malossi v-snaar binnen en kickstartgedeelte (thnkz Arnie :*).. Strax dus monteren en we kunnen hopelijk weer gaan;)

Veel plezier van de kickstarter enzo ;)
Heb ik je ook nog een beetje gesteund ook om weer snel verder te gaan.... :D

Kleine updeet:
Ik heb besloten om toch maar niet voor de Evo te gaan, maar voor de Speed replica en die is inmiddels ook onderweg :W Ding moet natuurlijk ook weer geprikkeld worden door Tino en dan moet hij toch redelijk snel worden hoop ik...

Na Wemeldinge gaat het blok er ook vanonder voor een grote schoonmaakbeurt en dan worden ook alle nieuwe onderdelen netjes gemonteerd.. Tevens was er een bout afgebroken van mijn grondplaat toen we filmpjes wilde gaan maken, maar dat is nu als het goed is verholpen...

Status
Not open for further replies.
Back