-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Folkert@MinaRally said:
Ik ben er al achter. Die plaats waar het om ging, ik ben er ten onrechte van uit gegaan dat het in Zeeland lag.

Moet me topografie maar weer wat gaan bijspijkeren.

Waddinxveen is niet in Zeeland Folkert :p
 
Kijk eens wat de postbode vandaag binnenbracht:
attachment.php

attachment.php


Stage 6 temp. meter aangezien de temp. meter van mijn mvt kapot is :(
 
nou ik ziet het alweer. Geeft weer veel te veel geld uit :P :#
Misschien dat ik je aankomend sprint seizoen kom vergezellen met een 50 kilo zip :X
 
Enrico@Sprinter said:
Ik weet het echt niet.. Met speed rep. was 18, en dit moet gewoon meer zijn :) Die meter werkt trouwens errrug goed..

Ik hoop ook voor je dat ie het blijft doen. Ik heb die Daytona, die hetzelfe is dus als Stage6/Koso/Hebo met andere sticker, maar die van mij was na 2 dagen kapot gegaan. Sensor was gewoon gesmolten o.i.d. |(

Kut Hop Motorsport, na 4 maanden en nog nooit 1 reactie terug gehad. En ik ga niet een nieuwe losse sensor bestellen van 41 euro.

koop NOOIT wat bij die zaak.
 
Enrico@Sprinter said:
Deze is echt wel compleet anders dan daytona hoor...

Hmm okay, alleen in dat andere topic bevestigde Razma het, of ik moe in de war zijn.

Dat connectortje in die sensordraad is iig exact hetzelfde. Zie nu wel dat die Stage 6 niet helemaal 4kant is.

Maar ja, als ik het maar gewoon blijft doen, dan is er niks aan de hand.

Misschien had ik net een maandagochtend exemplaar. (maar dan nog mag die zaak wel reageren, maar ik zal niet je projectpage daar (verder) mee verneuken)
 
Mja, ik hoor ook goede dingen over daytona hoor.. Je zal idd wel pech gehad hebben.. Die stage6 is trouwens ook 2x goedkoper dan daytona apparaat..
 
Ik had zelf ook goede ervaringen met daytona :), deed goed zijn werk.

maar rico, plaats eens nieuwe foto`s van je sprintding :), wil die nieuwe kleurtjes wel eens zien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top