-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Folkert@MinaRally said:
Via Razma. Die vertoeft veel in zeeland, vlakbij Enrico en zoals je wel weet heeft Razma overal contacten in scooterland.

Vertoeft Inne veel in Zeeland? Wist ik niks van.. Inne heeft idd het contact @ twist n go ja, maar dat heeft verder weinig met mijn woonplaats te maken :P
 
het idee was er al op Genemuiden natuurlijk, ik hoop dat hij er nu ook n0g beter uitziet :)
en dat het natuurlijk wat harder loopt, aangezien je zelf niet tevreden was :)

we gaan je zien ;):)
 
Ja, binnenkort komt de improved versie uit ;) Dan komen er ook wel pics en nieuwe filmpjes en zo.. Eerst even wachten op stickers en ff banken @ tino en dan komt het helemaal goed (of niet:P)
 
Begrijp me niet verkeerd , maar ik snap wel wat Grossie bedoelt.Het is zeker een leuk ding maar aan de afwerking ontbreekt nog wel een hoop. Misschien niet jou keuze omdat het een sprinter is, maar ik vind dat er mooiere dingen zijn voor een magazine.

Aan de andere kant, op de foto's zie je veel details toch over het hoofd.Verder is het natuurlijk leuk om erin te komen , jij hebt het voor elkaar gekregen, veel anderen niet ;) Plus dat het artikel over sprinten gaat en dat is deze zeker.

(Kom nu niet met 'maak zelf eens iets af ').
 
Enrico@Sprinter said:
Vertoeft Inne veel in Zeeland? Wist ik niks van.. Inne heeft idd het contact @ twist n go ja, maar dat heeft verder weinig met mijn woonplaats te maken :P

Ik ben er al achter. Die plaats waar het om ging, ik ben er ten onrechte van uit gegaan dat het in Zeeland lag.

Moet me topografie maar weer wat gaan bijspijkeren.
 
Bas@ICE said:
Begrijp me niet verkeerd , maar ik snap wel wat Grossie bedoelt.Het is zeker een leuk ding maar aan de afwerking ontbreekt nog wel een hoop. Misschien niet jou keuze omdat het een sprinter is, maar ik vind dat er mooiere dingen zijn voor een magazine.

Aan de andere kant, op de foto's zie je veel details toch over het hoofd.Verder is het natuurlijk leuk om erin te komen , jij hebt het voor elkaar gekregen, veel anderen niet ;) Plus dat het artikel over sprinten gaat en dat is deze zeker.

(Kom nu niet met 'maak zelf eens iets af ').

Ben ik ook helemaal met je eens, maar nogmaals ik heb niet mezelf opgegeven voor dat blad hoor.. Ik ben zelf benaderd dusja.. En met de rest ben ik ook al bezig.. Maar in hoofdzaak is het ding toch voor sprinten gebouwd en je weet dat ze daar gek op zijn in Engeland..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top