Henk_de_mol
Old skool member
Nee, kan niet helaas..
Enrico@Sprinter said:Nee, kan niet helaas..
GROSSIE said:sorry hoor maar ik snap niet hoe die dingen van jou steeds in die boekjes komen:X
GROSSIE said:sorry hoor maar ik snap niet hoe die dingen van jou steeds in die boekjes komen:X
Folkert@MinaRally said:Via Razma. Die vertoeft veel in zeeland, vlakbij Enrico en zoals je wel weet heeft Razma overal contacten in scooterland.
vet he*D stakker:|Hardcore-aerox said:oh oh wat isie mooi doe normaal man :|
Enrico@Sprinter said:Vertoeft Inne veel in Zeeland? Wist ik niks van.. Inne heeft idd het contact @ twist n go ja, maar dat heeft verder weinig met mijn woonplaats te maken
Bas@ICE said:Begrijp me niet verkeerd , maar ik snap wel wat Grossie bedoelt.Het is zeker een leuk ding maar aan de afwerking ontbreekt nog wel een hoop. Misschien niet jou keuze omdat het een sprinter is, maar ik vind dat er mooiere dingen zijn voor een magazine.
Aan de andere kant, op de foto's zie je veel details toch over het hoofd.Verder is het natuurlijk leuk om erin te komen , jij hebt het voor elkaar gekregen, veel anderen niet Plus dat het artikel over sprinten gaat en dat is deze zeker.
(Kom nu niet met 'maak zelf eens iets af ').