-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Enrico@Sprinter said:
De lak is brak en zo... Agja lekker boeiend.. Komt allemaal nog wel en zie verder de reply hierboven :P

Bedoelde niet helemaal de lak.. ook de dingen wat je hebt uitgefreest in de kappen.. het geluidsiso materiaal heb je er gewoon onderin gepropt..
Maar verder vind k het wel een tof ding :*


Ohja k vergeet iets: **Bizar is beter! & beter boven de 10 seconden met een pia dan onder de 8 met een mina ** haal dit eens weg begin me er nu wel aan te ergeren :+
 
Enrico@Sprinter said:
Leo Lokerse a.k.a Locomotive racing, een vrij onbekende voor jullie op scootergebied.. Hij heeft heel veel expi racers e.d gedaan.. Veel 2takt ervaring dus en aan hem vertrouw ik mijn zaakje wel toe ;)

Astu..
 
Enrico@Sprinter said:
Tino heeft niet zoveel tijd de laatste tijd dusja dit maar een keer proberen he:)...

ejz heb je laatst nog gezien @ genemuiden stond bij je daar in de buurt met me zippie..

heb toen ook je gila gekocht van je die het overigens uber deed!!!

verder jahh vind het een orgineel idee die sprinter van je! het is iig geen frame met scooterblok (ik zal geen namen noemen.....XSH) ehem die jahhh gewoon dikke score neerzetten met hun FRAME!!!!!!

maar gewoon een scoot met racy idee, keep on going with it!!!!!!

MVG Arnold
 
eeyyy

hebbie je remzooi al binne ???.
en nu je met evo gaat rijden ,heb je die speed cilinder dan over
zoja wil ik hem mischien wel

ggrreetzz
 
Ik vind je sprinter er echt wel leuk uitzien, zal best wel presteren met die evo icm MHR 2000 uitlaat. En die speed rep is aan mij verkocht. :-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top