-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Hier nog een paar pics van genemuiden:
128-1093871465.jpg

128-1093871583.jpg

128-1093940376.jpg
 
Kheb je op genemuiden nog gezien, je stond achter me in de rij als ik me niet vergis.... zag er leuk uit.. en ga zo daar, wat was btw je score?
 
Kleine updeet:
Tijdens een sprint op de sprintdag in Breskens is het pinnetje uit mijn achterremklauw gegaan en daardoor verloor ik een remblokje en een pinnetje + dat rembloktegendinghoudertje.. Verder raakte hij op de terugweg ook nog eens beschadigt.
Ik heb nu dus de achterkap die beschadigt was weer hersteld met polyester en plamuurwerk en hij is weer gespoten. Ik heb ook besloten dat het allemaal harder en beter moest dus is er een Evo 6 cilinder aangeschaft en moet er voor volgend jaar nog het nodige laswerk verricht worden (subframe moet star gemaakt worden en nog een paar dingetjes..).
Tevens wordt binnenkort de cilinder en het blok compleet getuned en op elkaar afgestemd.. Dit alles voor het sprintseizoen van volgend jaar ;)
Ook worden er overal nieuwe lagers en keringen gestoken want dat moet ook weer eens gebeuren..

Ik hou jullie op de hoogte ;)
 
Post binnekort eens pics 8)

Enne, de sprinter heeft nog niet echt goed hard gereden ? Vond het wel een beetje tegenvallen op de meetings, voor een sprintscooter dan..
 
Jup, sprinten ging zeker nog niet hard genoeg... Toch met 18pk gesprint.. Magoed dat moet dus allemaal goed komen, deze sprintwedstrijden waren meer om ff te proberen en zo en te kijken waar ik vooral de verbetering uit moet halen en ik heb wel een aantal puntjes gevonden ;)...

Komt allemaal goed jongens ;)
 
k vorge me af he....oefenen jullie met sprinten voordat er grote meeting komt...zoals jubbega ofzo...speelmansplaten....want je maakt je scoot klaar voor een meeting...en dan moet je wennen aan je nieuwe afstelling enzo...je moet preices weten hoeveel gas je kan geven zonder eraf te vallen enzo....oefenen jullie daarvoor??...want op jubbega was er zo een gast op een zip...die tege die cow en chicken runner reed....en die van hem was wle snel...maar zijn start was poep..maja....k hoor het wel...later man
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top