This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Waarom denk je dat we die dingen verlengen? Zodat ik altijd volgas wegkan ja..

Magoed nou hij toch omhoog is getrapt kan ik wel een kleine update geven. Vandaag heel het blok eronder vandaan gehaald omdat het compleet getuned gaat worden samen met de evo 6 cilinder.. Verder wordt deze week het frame nog aangepast, waarond het star maken van het subframe en nog een paar kleine dingetjes..
Tevens was mijn achterrem kapot gegaan en die ontbrekende onderdeeltjes zijn vandaag op de post gegaan dus dat komt ook goed

Zo stond hij er zondag nog bij:


Ik hou jullie wel op de hoogte..
 
Mooi istie niet, maar dat hoeft ook niet daar is hij niet voor gemaakt Kheb niet gesprint want ik had geen achterrem door de reden die een paar post geleden is genoemd Magoed komt volgend jaar weer wel als alles getuned is en afgesteld op de bank en het frame verder is aangepast etc. etc. Komt goed
 
Vind het een erg tof ding
En afwerking , ach
Hij is er toch om mee te branden , niet om stil te staan , niet?
 
Mjah ik vind m ook mooi hoor heb ook nog even staan gluren @ smp
Het gaat om het algemene plaatje vind ik ... afwerken is voor mietjes

Dat zie je toch niet als je aant knallen bent :#
 
Vond hem ook wel leuk om te zien, is eens wat anders
Maar je gaat het afstellen op de bank voor te sprinten? Ik bedoel, op de bank doet hij toch anders als op de weg?
iig succes ermee
 
Zo, keb vanavond mijn blok en cilinder en carb en zo allemaal naar de tuner gebracht moet allemaal pas gemaakt worden Verse C4 lagers en keringen er ook gelijk in... Morgen mijn sub-frame star maken en voetsteuntjes erop lassen..

Gaat hopelijk allemaal goed komen dus
 
K vind het echt een hele mooie zip van veraf, echt heel mooi. Alleen de afwerking vind k zo ontzettend jammer :X K snap dat niet....
 
sinister said:
K vind het echt een hele mooie zip van veraf, echt heel mooi. Alleen de afwerking vind k zo ontzettend jammer :X K snap dat niet....

Der is niks aan te snappe , tis om mee te brande en kvind dat ding zowiezo al mooi
 
Juistum.. Als ik tijd over heb dan komt de afwerking ook goed hoor Hij ligt nu ook weer HELEMAAL uit elkaar zodat het frame netjes gespoten kan worden en alles netjes weggewerkt en zo.. Dan van de winter worden de kappen netjes gespoten denk ik en dan is alles weer in orde
 
Maak een mooie wheeliebar joh, dat staat wel gaaf bij die open achter/onderkant....

Dan natuurlijk wel zorgen dat je hem nodig hebt hè })
 
Leo Lokerse a.k.a Locomotive racing, een vrij onbekende voor jullie op scootergebied.. Hij heeft heel veel expi racers e.d gedaan.. Veel 2takt ervaring dus en aan hem vertrouw ik mijn zaakje wel toe
 
Status
Not open for further replies.