This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
Kleine updeet:

Ben op het moment hem ff ruw aan het afstellen, loopt nog duidelijk niet naar mijn zin.. Te weinig toeren terwijl ik al vrij licht op rollen zit (2,9 gr.) draait maar een schamele 13.2k en voor mijn gevoel is dat te weinig.. Maja, ik gooi hem wel op de bank om daar verder te kijken.. Verder heb ik er last van dat als hij warm is hij gaat stotteren vanuit stilstand.. Lijkt wel mengsel probleem ofzo.. Magoed, voor 28 augustus hoop ik het een btje op orde te hebben motorisch, qua uiterlijk is het ook duidelijk niet 100% as usual
 
wel dik he...heb je veel verandert aan het spuit werk dan??...ik von em namelijk wel vet....ben idd ook cker benieuwd naar score...zal best redelijk gaan ...suc6 verder man....laterrr
 
Ik heb niet alles gelezen (lui) maar uhmmm... Wie gaat er op rijden?
Verders natuurlijk wreed-cool-vet-gaaf-heftig bezig hoor.
 
Enrico@Sprinter said:
Ja, ik ga er op rijden gewoon omdat ik hem gebouwd heb en omdat ik het wil... Gaat niet om het winnen maar om het meedoen

zo is het maar net
maar wedden dat als je net niet wint , je er ff een lichter iemand op laat rijden !!! })
 
{! EN TOEN GING JE NAAR BUITEN PIX/FILMPJES MACHEN! :| }:O



:+ en je gaat natuurlijk niet NET verliezen, je gaat gewoon winnen 8)
 
Net weer ff gesleuteld.. Krukasmoer was rot gegaan en dus ook een klein deel van het draad op het einde van mijn krukas.. Gelukkig is het met wat hulp weer gefixd.. Zal proberen deze week filmpjes te regelen hoor
 
Status
Not open for further replies.