elec waterpomp vraagje

Raymond

FRED MOTOREN
Ik wil op me runner blok een elec waterpompje maken...

nou heb ik een paar vraagjes?

Ik hem momenteel helemaal geen waterpomp in me blok zitten. Dus er zit een gat. Moet ik er gewoon een normaal waterpompje inzetten ? en het snaartje weg laten. Of iets anders ?

En omdat een elec water goed koelt...zou ik dan met me standaard pia radiateur kunnen rijden ?

alvast bedankt

mvg

raymond
 
Advertisement - register to remove this

nee, de waterpomp kan je er gewoon uit laten.
als je een 15liter per minuut pompje haalt moet dit volgens mij wel onder de 70 graden blijven. wil je het 55-60 graden moet je waarschijnlijk toch wat meer veranderingen doen...
 
Aerox-Evo70 said:
nee, de waterpomp kan je er gewoon uit laten.
als je een 15liter per minuut pompje haalt moet dit volgens mij wel onder de 70 graden blijven. wil je het 55-60 graden moet je waarschijnlijk toch wat meer veranderingen doen...

maar hoe moet ik dat gat dicht maken ?


waar me waterpomp zat ?

Ik heb nog een waterpompje liggen...kan ik dat er dan gewoon opzetten( zonder waterpomp snaartje)....en dan als nog met een elec waterpompje rijden ?
 
ik weet niet hoe de meeste mensen dat oplossen bij pia, maar ik zou gewoon het radje eraf draaien (links schroefdraad) en het asje gewoon laten zitten zonder snaartje.
 
gewoon dat asje erin laten zitten, en snaartje eraf halen... helemaal niet gaan kutten met defqon ofzo man, totaal niet nodig !
 
JasperdB said:
gewoon dat asje erin laten zitten, en snaartje eraf halen... helemaal niet gaan kutten met defqon ofzo man, totaal niet nodig !
Als je ooit nogeens terugwilt is dit uiteraard de makkelijkste manier. Wil je dat zowieso niet kan je nog een paar gram gewicht besparen door er een prop in te rammen. Als je die van de goede maat maakt zal je er zelfs weer een lagertje in kunnen zetten. Dus oppassen met hoe hard je gaat rammen 8P
 
Ik heb gewoon normale waterpompje er in gedaan ...en het schoepje er af gelaten :)

leek me de beste en makkelijkste manier :)

mensen bedankt :)


edit: off topic MOL zet je oude avatar terug :)
 
Heb em niet meer ivm pc crash en weet ook niet meer wie em gemaakt had :p Dus pm me maar als je em hebt :W
En nu krijg ik nog een warning ook voor offtopic geblaat :X
 
Mol said:
Heb em niet meer ivm pc crash en weet ook niet meer wie em gemaakt had :p Dus pm me maar als je em hebt :W
En nu krijg ik nog een warning ook voor offtopic geblaat :X


:| open je eigen topic :*
 
RobinV said:
Wat doen jullie dan met dat gaatje waar dat buisje je blok in gaat voor de kvs?:?

Daar loopt dan toch ook kvs uit ?

waar wou je anders je pompje op aansluiten ?

veel mensen denken egt te moeilijk over een electrisch waterpompje...
 
Back
Top