Area 51: met pretspul --> elec. starten of niet meer?

Originally posted by Bart-n:
Uhm heeft dat er wat mee te maken? Ik heb het liefste te makkelijkste opmerking.

Je gaat je auto toch ook niet aanslingeren, wanneer je alleen sleuteltje hoeft om te draaien of wel dan?

Wat een rare vergelijking. Als je auto op die manier niet meer start heb je gewoon pech gehad.
Wees blij dat een scoot dan nog een 2e startoptie heeft.
En wat is nou de moeite op 1 keer dat pedaal naar beneden te kicken?
Tenzij je natuurlijk zo'n leuke scoot hebt waarbij je 20 keer moet kicken...
biggrin.gif
 
als je een minarelli helemaal origineel laat starten ze na een paar maanden meestal al amper elektrisch meer, das bij piaggio wel anders, dat start bijna met elke cilinder wel elektrisch. en aprilia's zijn helemaal een ramp want als ze dan nog elektrisch starten zijn binnen een week alle tandjes van je start tandwiel of hoe dat ook heet af
 
Als het zeker is...dan wordt het toch kicken :p

Vroeg me alleen of er geen oplossing waren om het toch te voorkomen.

(nieuwe ontsteking/accu ofzo)
 
"Nee het kan niet want er bestaat geen MHR krukas voor Minarelli, dat ding heet gewoon RHQ"

Van de Malossi site:
53 9864 CRANKSHAFT MHR TEAM pin 12 ROD 80

Dus geen RHQ...

Volgens mij weet niemand wat nu eigenlijk het verschil is.



------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd.
 
Originally posted by Royal Rally:
Waarom begin je dan een topic of je nog wel kan starten?

Het op afstand starten werkt dan niet meer van alarm. Niet dat het allemaal zo'n groot probleem is...maar electrisch starten is gewoon fijner
smile.gif
 
Originally posted by hebo70:
als je een minarelli helemaal origineel laat starten ze na een paar maanden meestal al amper elektrisch meer, das bij piaggio wel anders, dat start bijna met elke cilinder wel elektrisch. en aprilia's zijn helemaal een ramp want als ze dan nog elektrisch starten zijn binnen een week alle tandjes van je start tandwiel of hoe dat ook heet af

euhmmm. mijn scoot is nu bijna 1,5 jaar oud en ik heb nog nooit hoeven te kicken....
 
Originally posted by hebo70:
als je een minarelli helemaal origineel laat starten ze na een paar maanden meestal al amper elektrisch meer, das bij piaggio wel anders, dat start bijna met elke cilinder wel elektrisch. en aprilia's zijn helemaal een ramp want als ze dan nog elektrisch starten zijn binnen een week alle tandjes van je start tandwiel of hoe dat ook heet af

euhmmm. mijn scoot is nu bijna 1,5 jaar oud en ik heb nog nooit hoeven te kicken....



------------------
Malaguti Firefox, Metrakit Handmade, Malossi multivar.
 
Originally posted by SHaRP_EyE74:
euhmmm. mijn scoot is nu bijna 1,5 jaar oud en ik heb nog nooit hoeven te kicken....


Zozo, das oud
wink.gif
Mijne is inmiddels 5 jaar oud en ik heb nog geen benul hoe m'n kickstarter voelt
tongue.gif


Nee ff serieus, ik start al 23.000 km altijd electrisch (ook met 70 cc!!!!!). Maar eerlijk = eerlijk, mijn accu is daardoor wel naar de eeuwige jacht velden gegaan....Ach kan ook wel door mijn licht komen (nu 1x55 watt, straks 120 W
biggrin.gif
)
Scoot start wel gewoon, maar hij heeft met mijn kapotte accu wel moeite met de relatief hoge compressie.



------------------
Puch NTT + 70 cc DR + 17,5 mm DO > 85 digi (spr84 (zonder prop), 8.0 gr)
 
Back
Top