Area 51: met pretspul --> elec. starten of niet meer?

Bart-n

Well-Known Member
Weet iemand of je met onderstaande lijstje nog electronisch kan starten of moet je toch echt kicken?

Uitlaat Giannelli Shot
Cilinder kit Malossi MHR Replica - 70cc - aluminium
Eind-overbrenging Polini
Koppeling Polini Race 2G
Speedcontrol Evolution
Carburateur set Malossi
Krukas Malossi MHR

En heeft iemand nog ideeën voor een beter config?

Mzl,
bart
 
Advertisement - register to remove this

ga maar lekker kicken...

neem geen 2g, maar een hebo, neem geen evo speedcontrol maar een hebo/malossi

krukas malossi mhr? aha
Wat houd die malossi carb. set in? 17,5,19,21,25????????????? Koop beter gewoon DO

[This message has been edited by Hebo_NRG (edited 04 June 2001).]
 
complete overrange set van malossi

19mm do

beetje mazzle kan je nog elec starten, waarschijnlijk niet, maar boeie?
 
mijn honda start met mhr replica nog altijd gewoon.
licht gewoon aan welke scoot je hebt, de ene scoot heeft betere en sterkere startmoter als de ander.
 
erm rob......
mijn Honda start niet meer elektrisch. Maar ik zal de startmotor nog effe schoonmaken en alles goed aansluiten. Misschien dat ie het dan doet.

Greetz

------------------
Honda X8R-s, Malossi MHR-replica, Giannelli NR-X, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Polini v-snaar, Polini secundaire vertanding 15/49, Malossi CDI-unit, Bridgestone ML50
 
Is het mogelijk wel; te zorgen dat je electrisch kan blijven starten dmv bijv. een nieuwe startmotor en/of nieuwe sterkere accu?
Of gaat dit echt niet??

BART
 
Auw hoer man! Wat ben jij een luie aap zeg! Nog te lui om effe op je kixxtart te trappen zeker. Wat boeit dat nou! Bouw anders effe een accu van een vrachtwagen in ofzo. Dan moet het lukken.

------------------
Malaguti Firefox, Metrakit Handmade, Malossi multivar.
 
Originally posted by Bart-n:
Weet iemand of je met onderstaande lijstje nog electronisch kan starten of moet je toch echt kicken?

Speedcontrol Evolution

Met een Evo-vario kun je nooit electrisch meer starten (tenminste, bij Piaggio)...

Neem inderdaad geen 2G...

Greetz.
 
Originally posted by Hebo_NRG:
krukas malossi mhr? aha

[This message has been edited by Hebo_NRG (edited 04 June 2001).]

Dan zal ik maar ff zo aardig zijn om het uit te leggen
smile.gif
...

Je kunt een MHR-Replica cilinder niet monteren i.c.m. een MHR-krukas, omdat deze krukas een langere drijfstang heeft... Deze krukas is uitsluitend geschikt voor de langeslag-MHR-cilinders (Speed)...

Je kunt ook een Yamashi-krukas nemen, scheelt in de kosten (kost 219,=), en werkt ook goed...

Greetz.
 
"Je kunt een MHR-Replica cilinder niet monteren i.c.m. een MHR-krukas, omdat deze krukas een langere drijfstang heeft... Deze krukas is uitsluitend geschikt voor de langeslag-MHR-cilinders (Speed)..."

Dit verhaal geldt alleen voor Piaggio.

Het kan dus wel...



------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd.
 
Originally posted by Joël:
"Je kunt een MHR-Replica cilinder niet monteren i.c.m. een MHR-krukas, omdat deze krukas een langere drijfstang heeft... Deze krukas is uitsluitend geschikt voor de langeslag-MHR-cilinders (Speed)..."

Dit verhaal geldt alleen voor Piaggio.

Het kan dus wel...

Nee het kan niet want er bestaat geen MHR krukas voor Minarelli, dat ding heet gewoon RHQ.
 
Originally posted by Joël:
"Nee het kan niet want er bestaat geen MHR krukas voor Minarelli, dat ding heet gewoon RHQ"

Van de Malossi site:
53 9864 CRANKSHAFT MHR TEAM pin 12 ROD 80

Dus geen RHQ...

Volgens mij weet niemand wat nu eigenlijk het verschil is.


Deze krukas (voor Mina) is niet verkrijgbaar in NL, alleen de RHQ krukassen.
En echt niemand weet wat het verschil is.
Heeft gewoon een normale drijfstang..
 
Originally posted by Hebo_NRG:
je bent gewoon een watje

Uhm heeft dat er wat mee te maken? Ik heb het liefste te makkelijkste opmerking.

Je gaat je auto toch ook niet aanslingeren, wanneer je alleen sleuteltje hoeft om te draaien of wel dan?
 
Back
Top