aarsje, zwijg es ff hoe weet jij nu welke richting ik zit? :LJasper V said:Je zit niet in de richting.
Duf said:aarsje, zwijg es ff hoe weet jij nu welke richting ik zit? :L
en ivm met die transfo, heb ik dan ook gezegd dat je met een transfo het vermogen kan versterken? :Z 8P neen dus... ik had het erover als hij TE hoge stromen zou trekken dat zn spoel niet naar de vaantjes is
en ipv van te rommelen met je onsteking...
gooi er gwn een accu'tje op van modelbouw autos of eender wat in dat genre... super klein en weegt bijna niets... en kan je een snel lader voor kopen dati binnen het half uur terug opgeladen is
(-KingAppie-) said:2 amp continu lijkt me een beetje veel. Dan branden die draden door.
Patje@sf said:Een modelbouw accu kunnen we natuurlijk zelf ook wel verzinnen, maar het gaat er hier om of de lichtspoel goed genoeg is voor zo'n pompje.
en over die richting gaat denk ik over dat jij een link naar een schema van een audio versterker post.
ghost-dna said:ok sorry dat ik het misschien in het verkeerde topic zet maar in het algemene topic weten ze er niets over.
ik zou graag willen weten of ik mijn lichtspoel kan aansluiten op mijn elect waterpomp ? of die dan niet doorbrand en of de spoel het aan kan ?
mvg Rob
Dat snap ik , maar ik bedoel als je die condensator nou tussen spoel en pomp plaatst.Ronnie said:Hier wordt geprobeerd om zonder een accu een pompje aan te sturen:!