Okeej,
Ik kom terug van werken, en het topic is behoorlijk groter/langer geworden. :W
Een paar dingetjes die me opvallen:
- Vragen over uitlaten, massa, membranen etc etc.
- "Gezeur over niet prijsgeven van allerlei informatie"
- Verder testwerk
- etc..
Wat betreft de "leeftijd" dit topic. Als er mensen gaan zeuren, of de reacties me niet aanstaan, gooi ik het topic gewoon dicht. Heel simpel allemaal.
Wat betreft mn testwerk en blok:
Pronk en ik hebben elke week ongeveer 5 a 6 uur in deze tests gestoken. Je kan dan ongeveer uitrekenen, hoeveel tijd het gekost heeft. Tevens heb ik hiervoor een compleet nieuw carter opgebouwd. Dat heeft me ook een behoorlijke cent gekost. Het precies vertellen van alle resultaten, onderlinge verschillen van onderdelen etc, ga ik dus echt niet aan iedereen prijsgeven. Sorry.......
Wel is het zo, dat alle ervaringen in beheer. van Koopmans Tuning zijn, en deze dus ook voor betalende klanten gebruikt gaan worden
Mn Setup zie je in de eerste post, meer ga ik dan ook niet vertellen over de afstelling, tuning of iets anders. Het moet natuurlijk wel een beetje een sport blijven
Wat betreft de toekomst:
Als ik het zinnetje:
"stilstand is achteruitgang" laat vallen, weet iedereen vast wel, waar Pronk en ik de komende maanden tussen al het andere werk mee bezig zijn..... })
(over een aantal daagjes, zal ik de topic-titel even aanpassen, naar het "speed '04-cilinder-ervaringen-topic)