Aerox-Evo70
No Title
OMG, 14,5k rpm, wat is er met freddy gebeurd ?
nette score sander en de rest vd crew !
nette score sander en de rest vd crew !
De tijd zal het leren...Roedi.. said:yieyie ik bedoelde de gemiddelde sleutelaar met een 2fast ik weet ook wel dat jullie er veel meer uithalen8P maar zou 25 met een speed 04 mogelijk zijn?
Parle said:meesterlijk! pia ownt gewoon, dat blijkt maar weer...
kan ik nou uit de tekst opmaken dat jullie nog meer gaan testen?
zo ja, suc6 drmee..
Ik vind het echt prachtig dit soort vragen :WMarco. said:errug vet, en we blijven maar stijgen! Maar zijn jullie nou ook nog met een 2fast blok bezig, op de zelfde manier zoals met dit, of laten jullie je daar ook niet over uit Netjes mannen! En veel succes verder nog in de toekomst met nog veel mooie en hoge grafieken
S`am said:standaard koppelings huisje ..., dus al die tsjit tsjat van mhr wingbell en polini zijn eigenlijk nutteloos ...
Mol said:Als ik Sander was zou ik het iig niet in de rondte strooien. Iedereen ziet dat er potentie zit in deze cilinder, iedereen weet welke spullen hij gebruikt heeft.
Alleen de avonden/nachten/uren en uren testwerk die je erin hebt zitten? Ik zou het er iig lekker bij laten en niet op alle details ingaan. Het moet wel leuk blijven natuurlijk <]
JasperdB said:vermogen zal je er niet mee winnen denk ik nee... niet veel iig
Parle said:t is allemaal gewicht extra, dus het zal juist averechts werken op het aantal pk's (ws niet merkbaar veel)
S`am said:maar kan het nie de oorzaak zijn van het dipje in de grafiek (ff oost-europees geredeneerd)
Pronk said:Dat roep ik al 2 jaar, maar die oude model speed wilde bij ons maar niet over die 14k gaan.
S`am said:standaard koppelings huisje ..., dus al die tsjit tsjat van mhr wingbell en polini zijn eigenlijk nutteloos ...
MHR D.H. Tuning said:Ziet er zeker toppie uit! Gefeliciteerd :*
Ben benieuwd wat Tino uit mijn cilinder weet te halen! Dat laat ik je ook wel ff weten!
Bas@ICE said:Haha, begin nu ook wel erg benieuwd te worden wat jij uit een compleet VTM Tuned Speed 04 blok + Team 04 gaat halen :W
Pronk said:Wat denk je waarom sander al 3x hier heeft gezegd 'ik weet het niet meer, heb de testresultaten niet naast me liggen'