"DE Speed 2004-Test"

Status
Not open for further replies.
Roedi.. said:
yieyie ik bedoelde de gemiddelde sleutelaar met een 2fast ik weet ook wel dat jullie er veel meer uithalen8P maar zou 25 met een speed 04 mogelijk zijn?
De tijd zal het leren... :)
 
errug vet:), en we blijven maar stijgen! Maar zijn jullie nou ook nog met een 2fast blok bezig, op de zelfde manier zoals met dit, of laten jullie je daar ook niet over uit;) Netjes mannen! En veel succes verder nog in de toekomst met nog veel mooie en hoge grafieken;)
 
Parle said:
meesterlijk! pia ownt gewoon, dat blijkt maar weer...
kan ik nou uit de tekst opmaken dat jullie nog meer gaan testen?
zo ja, suc6 drmee..

We zijn inderdaad nog niet uitgetest, en we hadden het eigenlijk nog wat langer voor ons willen houden, maar 2 maanden volhouden is al lastig omdat je je verhaal kwijt wil. Daarnaast zijn er gewoon een hoop mensen die wisten dat we met het blok bezig waren. Er gaat zeker nog getest worden, alleen gaan de SOBW racers op het moment nog even voor, zeker aan mijn kant.
 
Marco. said:
errug vet:), en we blijven maar stijgen! Maar zijn jullie nou ook nog met een 2fast blok bezig, op de zelfde manier zoals met dit, of laten jullie je daar ook niet over uit;) Netjes mannen! En veel succes verder nog in de toekomst met nog veel mooie en hoge grafieken;)
Ik vind het echt prachtig dit soort vragen ;) :W
Ik denk dat iedereen het rustig af moet wachten wat de toekomst brengt. Elke tuner is bezig met ontwikkelen en zal er soms zelf slapeloze nachten van hebben (hoop ik :X).
Al de vragen die hier gesteld worden over andere geteste spullen, ook zo mooi. Als ik Sander was zou ik het iig niet in de rondte strooien. Iedereen ziet dat er potentie zit in deze cilinder, iedereen weet welke spullen hij gebruikt heeft.
Alleen de avonden/nachten/uren en uren testwerk die je erin hebt zitten? Ik zou het er iig lekker bij laten en niet op alle details ingaan. Het moet wel leuk blijven natuurlijk <]
 
standaard koppelings huisje ..., dus al die tsjit tsjat van mhr wingbell en polini zijn eigenlijk nutteloos ...
 
S`am said:
standaard koppelings huisje ..., dus al die tsjit tsjat van mhr wingbell en polini zijn eigenlijk nutteloos ...

vermogen zal je er niet mee winnen denk ik nee... niet veel iig ;)
 
Mol said:
Als ik Sander was zou ik het iig niet in de rondte strooien. Iedereen ziet dat er potentie zit in deze cilinder, iedereen weet welke spullen hij gebruikt heeft.
Alleen de avonden/nachten/uren en uren testwerk die je erin hebt zitten? Ik zou het er iig lekker bij laten en niet op alle details ingaan. Het moet wel leuk blijven natuurlijk <]

Wat denk je waarom sander al 3x hier heeft gezegd 'ik weet het niet meer, heb de testresultaten niet naast me liggen' ;)
 
JasperdB said:
vermogen zal je er niet mee winnen denk ik nee... niet veel iig ;)

Wingbell enzo zijn alleen handig voor bijvoorbeeld op circuit als je veel koeling nodig hebt, en de koppeling na elke bocht weer gebruikt. Voor een sprint is het niet perse nodig.
 
JasperdB said:
vermogen zal je er niet mee winnen denk ik nee... niet veel iig ;)


maar kan het nie de oorzaak zijn van het dipje in de grafiek (ff oost-europees geredeneerd)
 
JasperdB said:
vermogen zal je er niet mee winnen denk ik nee... niet veel iig ;)

t is allemaal gewicht extra, dus het zal juist averechts werken op het aantal pk's (ws niet merkbaar veel)
 
Parle said:
t is allemaal gewicht extra, dus het zal juist averechts werken op het aantal pk's (ws niet merkbaar veel)

Klopt, wingbell is zwaarder, maar we hebben het veschil niet getest.

S`am said:
maar kan het nie de oorzaak zijn van het dipje in de grafiek (ff oost-europees geredeneerd)

Nee, dat komt omdat de overbrenging 23 pk niet zo leuk vindt ;) Het is gewoon slip van de snaar, pas bij de 40 km/h vind de snaar ze grip. Daar moeten we dus ff wat op verzinnen,maar dat komt wel goed
 
Pronk said:
Dat roep ik al 2 jaar, maar die oude model speed wilde bij ons maar niet over die 14k gaan. :)

Bij mij wel ;) Dus vrijdag banken.

Ontopic: Ik zou idd ook wel eens willen weten hoeveel NM :)
 
S`am said:
standaard koppelings huisje ..., dus al die tsjit tsjat van mhr wingbell en polini zijn eigenlijk nutteloos ...

Uhm jah, dat kan je zeggen, toch was er bij een maat van mij zijn koppelingshuis gesprongen :S, hij kon meteen nieuwe carters kopen, achterpoulies waren krom, hele ravage in ieder geval, achteraf vertelde hij wel dat hij zijn koppelinghuis een keer had laten vallen.
Maar om maar ff ontopic te blijven, zeer nette score iig. gefeliciteerd en succes ermee verder

...
 
Leuk Leuk, erg mooi werk :)



MHR D.H. Tuning said:
Ziet er zeker toppie uit! Gefeliciteerd :*

Ben benieuwd wat Tino uit mijn cilinder weet te halen! Dat laat ik je ook wel ff weten!

Haha, begin nu ook wel erg benieuwd te worden wat jij uit een compleet VTM Tuned Speed 04 blok + Team 04 gaat halen :W
 
der zijn er ook meerdere die goed bezig zijn met tunen van compleet team 04 blok8P
maar idd zeer nette score sander:D
je weet mijn plannen ook wel he dus gaat nog leuk worden;)
 
Informatie mag je delen.... niets moet.
En niemand,niemand deelt alles. Anders is het erg makkelijk om shit over te nemen. Jij testen, ik alleen maar wachten...

Tinne..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top