"DE Speed 2004-Test"

Status
Not open for further replies.
Goed bezig Sander! Kick dat je gisteren nog ff belde, ik was redelijk gaar, mja brabantse nachten zijn lang he :p

Hoeveel toeren draaide hij nu bij bij 23,3...12, nog wat? :O
 
Oke, nu mijn reactie nu ik niet meer zo brak ben als een mofo :D'

Super score heb je neergezet balk, ik wil je daarom ook wel oprecht daarmee feliciteren :D

Probz aan freddy voor het tunewerk van je blokje, Ik zeg ook :D, op naar de 25 Balk.... Suc6 ermee nog

ps: geen last van slip met dit bakbeestje?
 
Ik wil nog steeds wel weten of je over de 11 of misschien nog wel meer Newton meter bent gekomen :W
Verder lijkt het me duidelijk dat ik me uitlaat terug wil :p Die berg ik op in de kluis 8P
 
TimB said:
Hoeveel gaf de cilinder std max?

De cilinder is nooit helemaal standaard geweest, hij was al afgewerkt toen hij erop ging. Alleen is hij na het afwerken nog eens bijgewerkt, en toen kwamen de hoge scores. Standaard speed 04 21pk denk ik wel mogelijk.
 
BurN said:
Oke, nu mijn reactie nu ik niet meer zo brak ben als een mofo :D'

Super score heb je neergezet balk, ik wil je daarom ook wel oprecht daarmee feliciteren :D

Probz aan freddy voor het tunewerk van je blokje, Ik zeg ook :D, op naar de 25 Balk.... Suc6 ermee nog

ps: geen last van slip met dit bakbeestje?

je ziet in de grafiek ook dat hij pas vanaf 40km/h ze goeie toeren draait en echt in vermogen gaan stijgen, bij de 40 zie je een dipje, daar houdt de slip op. Hij slipt dus wel degelijk, alleen is het niet zo heel erg als bij bijvoorbeeld een 2fast. Maar er zijn nog wel wat trucjes om deze grafiek gewoon strak te krijgen zonder al teveel aanpassingen heb ik het idee.
 
Big B NRG said:
Kan er dan als conclusie worden getrokken dat de hogere vermogens worden gescoord, naarmate de toerentallen boven de 14k uitkomen?

Dat roep ik al 2 jaar, maar die oude model speed wilde bij ons maar niet over die 14k gaan. :)
 
Big B NRG said:
Kan er dan als conclusie worden getrokken dat de hogere vermogens worden gescoord, naarmate de toerentallen boven de 14k uitkomen?

De conclusie die getrokken kan worden, is dat deze cilinder, met deze uitlaat, op een toerental boven de 14k inderdaad een hoog vermogen scoort... :)
 
Roedi.. said:
hehe jullie scoren ff evenveel met een 70cc speed als iemand met een 80cc 2fast doet, erg vet:D
Met de 2fast zaten "we" al tegen de 25 echte pk's aan. 31 op de Koopmansbank en in 2 runs op een Tovami met superveel slip van de snaar 24,4 of 24,6pk geloof ik. Maarja, ik ben van mening dat daar nog wel meer uitgaat komen O-)
 
meesterlijk! pia ownt gewoon, dat blijkt maar weer...
kan ik nou uit de tekst opmaken dat jullie nog meer gaan testen?
zo ja, suc6 drmee..
 
Mol said:
Met de 2fast zaten "we" al tegen de 25 echte pk's aan. 31 op de Koopmansbank en in 2 runs op een Tovami met superveel slip van de snaar 24,4 of 24,6pk geloof ik. Maarja, ik ben van mening dat daar nog wel meer uitgaat komen O-)
yieyie ik bedoelde de gemiddelde sleutelaar met een 2fast ik weet ook wel dat jullie er veel meer uithalen8P maar zou 25 met een speed 04 mogelijk zijn?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top