Big B NRG said:Hoeveel toeren draaide hij nu bij bij 23,3...12, nog wat? :O
Hans F. said:rond de 14,5
erg bruut
TimB said:Hoeveel gaf de cilinder std max?
BurN said:Oke, nu mijn reactie nu ik niet meer zo brak ben als een mofo '
Super score heb je neergezet balk, ik wil je daarom ook wel oprecht daarmee feliciteren
Probz aan freddy voor het tunewerk van je blokje, Ik zeg ook , op naar de 25 Balk.... Suc6 ermee nog
ps: geen last van slip met dit bakbeestje?
Big B NRG said:Kan er dan als conclusie worden getrokken dat de hogere vermogens worden gescoord, naarmate de toerentallen boven de 14k uitkomen?
Big B NRG said:Kan er dan als conclusie worden getrokken dat de hogere vermogens worden gescoord, naarmate de toerentallen boven de 14k uitkomen?
Roedi.. said:hehe jullie scoren ff evenveel met een 70cc speed als iemand met een 80cc 2fast doet, erg vet
Met de 2fast zaten "we" al tegen de 25 echte pk's aan. 31 op de Koopmansbank en in 2 runs op een Tovami met superveel slip van de snaar 24,4 of 24,6pk geloof ik. Maarja, ik ben van mening dat daar nog wel meer uitgaat komen O-)Roedi.. said:hehe jullie scoren ff evenveel met een 70cc speed als iemand met een 80cc 2fast doet, erg vet
yieyie ik bedoelde de gemiddelde sleutelaar met een 2fast ik weet ook wel dat jullie er veel meer uithalen8P maar zou 25 met een speed 04 mogelijk zijn?Mol said:Met de 2fast zaten "we" al tegen de 25 echte pk's aan. 31 op de Koopmansbank en in 2 runs op een Tovami met superveel slip van de snaar 24,4 of 24,6pk geloof ik. Maarja, ik ben van mening dat daar nog wel meer uitgaat komen O-)