uitlaten getest op de speed 2004 7 poort

had ff geen tijd om t op te zoeken, maar Mol scoorde toch ook hoog met een zga onbewerkte speed(oud type)...
in hall of fame stond dacht ik dat ie alleen afgewerkt was.
not sure anyway..
 
Bart Nrg Mc2 said:
Ik denk dat je nog steeds goed je best moet doen voor 20pk...

Kan Mol of jij [Snader :p] niet een test doen @Koopmans?
Ik heb nieteens zo'n cilinder :D
Als ik em koop dan ga ik vanzelf uitlaten testen. Maarja, alles op zijn tijd. Eerst maareens wielen onder een frame zetten enzo!
 
Mol said:
Ik heb nieteens zo'n cilinder :D
Als ik em koop dan ga ik vanzelf uitlaten testen. Maarja, alles op zijn tijd. Eerst maareens wielen onder een frame zetten enzo!
dries hier: jij weet echt wel wat sander heeft gescoord...

doe eens niet zo scheinheilig :rolleyes: :p






:*
 
Heb je mij ooit met scores van anderen zien strooien dan? Of er moet om gevraagd zijn uiteraard. Verder weet ik nieteens of Sander al uitlaten heeft getest. Verschillende dan.
Sander? :D
 
Nee er zijn nog geen uitlaten getest, en al zou dat wel zo zijn, voorlopig worden die scores nog niet neergezet. Eerst nog een aantal dingen testen, waaronder uitlaten.
 
Pronk said:
Nee er zijn nog geen uitlaten getest, en al zou dat wel zo zijn, voorlopig worden die scores nog niet neergezet. Eerst nog een aantal dingen testen, waaronder uitlaten.
Precies... -:-

Komt tijd, komt raad..:). We hebben nog meer dan genoeg te testen en proberen. En als het dan allemaal klaar is, zullen er ongetwijfeld grafiekjes en testwaardes gepost worden...
Het is onzinnig, om nu halve testresultaten neer te zetten, in het beginstadium van een grote test. Toch?
 
Das waar sander. Maar jij hebt bv een doel. Pas als je er dicht bij in de buurt zit wil je het posten.
Maar ik en mening ander vinden 19.x pks al een hoop.
Als je bv test met deze cilinder en een ... uitlaat maar er waren nog wat punten waardoor het niet "maximaal" liep... dan kan je dat er natuurlijk altijd bij zetten. :)

Maargoed , zo heeft iedereen zijn eigen kijk erop.
 
Ik ga speed 04 ook uittesten met verschillende pijpen, zal alleen geen orginele speed blijven!
De pijpen die ik hier nu heb liggen zijn:

- KRT type????
-Team/speed 04 pijp
-Yasuni C20
-Mischien een HR2 ( maar die is nog niet zeker )
-Evo cross :p

en er zal er vast wel eentje bijkomen, of iemand die zo lief is om hem ff uit te lenen, voordat ik richting de bank ga :*

Dennis
 
Back
Top