uitlaten getest op de speed 2004 7 poort

Advertisement - register to remove this

Dat is dus inderdaad op het oude model speed...


Misschien kan ik binnenkort enige resultaten geven... Dit laat echter nog een tijdje op zich wachten.
Heb dus geduld... heb je dat niet? Dan ga je maar lekker zelf een blok in elkaar zetten, en al die uitlaten eronder schroeven +pippi+
 
ThundeRRacing said:
sander daar ben ik al mee bezig;)

mooizo, dan hoef ik het niet meer te doen.....:)





















Toch ga ik voor mezelf de test doen, jouw blok is de mijne niet, en aangezien ik de middelen ervoor ter beschikking krijg, ga ik er gebruik van maken ook :)..
Heb je al score's o.i.d.? Of ben je pas bezig met de blokopbouw?
 
Het lijkt me wel dat als er testen bekend zijn op een 2004 van een betrouwbaar iemand dat die dan wel in een uitlatentest-topic komen. Dus dit is vrij loos.
 
Blom said:
Het lijkt me wel dat als er testen bekend zijn op een 2004 van een betrouwbaar iemand dat die dan wel in een uitlatentest-topic komen. Dus dit is vrij loos.

Ik ben laatst bij de nieuwe zaak van Marco Bakker (EPC) geweest en daar stond een Zipje met Runner blok.
Zat een Speed 2004 op, incl 2004 pijp en een Koso 28mm. Cilinder untuned.
Ding heeft een bizarre opname, topvermogen van ruim 20 pk GECORRIGEERD bij het absurd lage toerental van 12800 rpm.
Dus koppel moet zeker 12 Nm zijn als je uitgaat van ongecorrigeerd vermogen.

Ik was redelijk onder de indruk i.i.g. ...

Alleen jammer dat er qua timing zoveel verschil zit in de 2004 cilinders onderling.
 
Joël said:
Ik ben laatst bij de nieuwe zaak van Marco Bakker (EPC) geweest en daar stond een Zipje met Runner blok.
Zat een Speed 2004 op, incl 2004 pijp en een Koso 28mm. Cilinder untuned.
Ding heeft een bizarre opname, topvermogen van ruim 20 pk GECORRIGEERD bij het absurd lage toerental van 12800 rpm.
Dus koppel moet zeker 12 Nm zijn als je uitgaat van ongecorrigeerd vermogen.

Ik was redelijk onder de indruk i.i.g. ...

Alleen jammer dat er qua timing zoveel verschil zit in de 2004 cilinders onderling.

Misschien een "door de gieter getunede" versie :p
 
:*
Sander said:
mooizo, dan hoef ik het niet meer te doen.....:)

bebn nu bezig met blok opbowu van me racer tegelijk me zip zelf

wacht nog op aantal onderdelen zoals overbrenging en nieuw spruitstukje en als belangrijkste de uitlaat speed04

laat me wel wete hoe bij jouw komt




















Toch ga ik voor mezelf de test doen, jouw blok is de mijne niet, en aangezien ik de middelen ervoor ter beschikking krijg, ga ik er gebruik van maken ook :)..
Heb je al score's o.i.d.? Of ben je pas bezig met de blokopbouw?
 
Joël said:
Ik ben laatst bij de nieuwe zaak van Marco Bakker (EPC) geweest en daar stond een Zipje met Runner blok.
Zat een Speed 2004 op, incl 2004 pijp en een Koso 28mm. Cilinder untuned.
Ding heeft een bizarre opname, topvermogen van ruim 20 pk GECORRIGEERD bij het absurd lage toerental van 12800 rpm.
Dus koppel moet zeker 12 Nm zijn als je uitgaat van ongecorrigeerd vermogen.

Ik was redelijk onder de indruk i.i.g. ...

Alleen jammer dat er qua timing zoveel verschil zit in de 2004 cilinders onderling.
das wel erg laag toerental,maar dat klinkt erg goed.
ik zal eht wel laten weten hoe hij het met de 2004 pijp doet.
zal dan wel grafiekje posten heb eigen testbank dus;)
 
Sjah...:)

de 2-takt laat je elke keer weer verbazen :).... Vroeger was het een hell of a job om 20+ pk te scoren..

Nu scoor je 20+ met de nieuwe speed, en 23+ met de 2fast-kit... De sport is er een beetje vanaf, wat betreft de 20+ pk-grens..
Dus daarom ga ik die grens verleggen naar 23+ pk.. })

Wat me trouwens wel opvalt.. de cilinder is al een tijdje op de markt. Alleen NU pas komen er concrete test-resultaten...
 
Back
Top