Powerband uitlaten

melf #50 said:
een c-16 liep op mijn std evo70 ook 13.800 tpm :p

maar ga je nu de cilinder veranderen zal de reactie van je uitlaat ook veranderen..

mja , het gaat om een maxi blok , en die reageert gewoon heel anders op een uitlaat...

en bijv evo 50 uitlaat kan prima op een std cilinder , net als een std uitlaat op een evo 50 prima wil , alleen zullen de prestaties relatief laag zijn maar het loopt wel goed omdat het elkaar compenseert..

maar wil je met een maxi een leuk pijpje hebben kun je beter 1 laten maken oid... en anders heb je nog JollyMoto voor maxi , in 50 en 70cc versie


zit wel degelijk verschil tussen uitlaten (gaat om prestaties hiero e ;)) dus had ik het toch goed dat de Yasuni R het beste is omdat hij een breede powerband heeft (wat je bij maxi blokjes nodig heb) en dat hij niet Te hoogtoerig is

uit ervaring heb ik ook echt wel gemerkt dat uitlaten gewoon een powerband hebben, als een uitlaat zig aanzou passen op de cil waarom zijn der dan zo veel verschilden uitlaten.
elke uiltaat heeft gewoon een gebiet waar hij zijn meeste en beste prestaties levert.

maar goed die Big One is te hoogtoerig (levert wel veel koppel heb ik vernomgen)

en een Jolly is vrij lang om goed pas te maken + dat ze gewoon veel te duur zijn en ze presteren nog eens niet al te best, dus dat is niks.
 
Back
Top