50 evo + shot Powerband

ik heb nu mijn 19mm erop, en loopt wel leuk nu, trekt wel autowheelies, woensdag word de cilinder getunen en krijg ik ook overrange binnen. dan zien we wel weer verder:# ik heb btw nog steeds WITTE malossi veer erin, met gele loopt hij veel beroerder!

Is gewoon zonde man je cilinder laten tunen en dan met shot gaan rijden.
Vindt je et niet erg dan als je straks gevlamd wordt door een pikkie met ze DR70-untuned + Technigas Next?

Wat gaan ze trouwens tunen aan die cilinder?
Uitlaatpoort naar beneden halen om em laagtoeriger te krijgen?
HAHAHAHA
Ik zou een C20 of MHR uitlaat halen en dan je cilinder laten tunen,
dan gebruik je die Evo50 tenminste waar ie voor bedoeld is.

(Eigenlijk heb ik gewoon een beetje medelijden met die cilinder van je, HAHAHAHAHAHA)

ik heb medelijden met jou als je geband word ;)

ontopic met die overrange zal je toch wel van drukveer gaan wisselen of niet? naar mijn ervaring is wit niet echt sterk

evo 50 is gewoon toeren janker, ik heb ook met rood gereden op evo 50, en dan met de rollen, aardig laag, kheb zelf met 4.x (mhr vario) gereden. maar afstelling is setup afhankelijk.

overrange zal goed doen, maar zou ik toch een rooie veer er in doen.

Hoi leuke vraag over een evo 50 met shot aangezien ik er zelf ook mee rij. Of hij het er goed op doet kan ik nog niet zegen omdat ik nog bezig ben met afstellen heb er wel ooit van gehoord dat het juist een hoog koppel geeft dus veel autowielies. ik zou het zelf alleen niet te durven proberen om mijn evo met een 12 mm aftegaan stellen. ik rij zelf met een 21 en een gele druk uiteraard

Write your reply...
Back