jolly moto Evo ?

-arthur-

Suzuki TL1000R
is dit een nieuw type jolly moto ? of zijn hier al wat meer gegevens over bekent.

graag wil ik jullie meningen hier over horen, en of jullie zouden kiezen voor een c21 of deze jolly moto

JollyMoto.jpg


bron:www.50cc.nl
 
Advertisement - register to remove this

black_white said:
is dit een nieuw type jolly moto ? of zijn hier al wat meer gegevens over bekent.

graag wil ik jullie meningen hier over horen, en of jullie zouden kiezen voor een c21 of deze jolly moto

JollyMoto.jpg


bron:www.50cc.nl

lijkt iig wel een beetje op c21
demper is afschuwelijk
 
Ik kom vaak in de shop van 50cc.nl en die uitlaat ligt daar zeker al 1,5 jaar in de vitrine...
Dus erg nieuw is hij niet ;)
Presteerd tussen c16 en c20 in.. gaat prima op een untuned evo
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
Ik kom vaak in de shop van 50cc.nl en die uitlaat ligt daar zeker al 1,5 jaar in de vitrine...
Dus erg nieuw is hij niet ;)
Presteerd tussen c16 en c20 in.. gaat prima op een untuned evo

zonde van je geld ;) koop beter een c20/c21. @ mina is een jolly moto gewoon prut
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
Ik kom vaak in de shop van 50cc.nl en die uitlaat ligt daar zeker al 1,5 jaar in de vitrine...
Dus erg nieuw is hij niet ;)
Presteerd tussen c16 en c20 in.. gaat prima op een untuned evo

Weet je zeker dat je niet die 70cc jolly met dat dunne bochtje bedoeld? Ik vond m er wel veelbelovend uitzien....
 
Ik weet niet wat iedereen tegen JollyMoto heeft, maar ik heb hier een Piaggio pijp liggen die als ik de afmetingen bekijk, echt wel wil op een flink hoogtoerige setup.

De begindiameter daarvan is trouwens 28mm.....
 
ff een paar betere plaatjes :)

17sm.jpg


129ip.jpg


32wk.jpg


deze pijp presteerd veel beter op pia dan op mina
en het dus wel degeljik een hooog toerig pijpje :)

edit // dit is een jolly pia pijpje :)
 
Last edited:
Het was anders wel de minste van alle geteste uitlaten. Slecht zal hij het niet doen en voor een std. evo waarmee op straat gereden word is het zeker een prima pijpje (op pia).
Wil je er alles uithalen, dan zou ik toch echt wat anders uitzoeken.
 
De foto van topic starter is een compleet andere jolly pijp dan die gewoon op de markt is onder de mensen. Deze ziet er zo op de foto veelbelovend uit.

Het "slechte"type heeft een bocht ala standaard uitlaten en is niet dikker dan de gemiddelde duim.
 
JohnB said:
De foto van topic starter is een compleet andere jolly pijp dan die gewoon op de markt is onder de mensen. Deze ziet er zo op de foto veelbelovend uit.

Het "slechte"type heeft een bocht ala standaard uitlaten en is niet dikker dan de gemiddelde duim.

k denkd at je gelijk hbt john.

en het gaat nog steeds over de mina en niet over de pia. plus dat ik hem wil gebruiken voor tuned evo
 
Ik zou kiezen voor de c20/c21 ( ligt er een beetje aan hoe je cil getuned is uiteraard ).
Of je hebt geld teveel... dan zou je deze kunnen testen. :)
 
Als t goed is heeft ie op dit moment een c21 :)

Ik zou misschien wel voor de jolly gaan, ik vind m er zeer mooi uit zien en hijs ook nog eens uniek. En zo te zien hebben ze de bocht een heel stuk verbeterd(wat natuurlijk niet alles wil zeggen).
 
Ik denk dat deze Jolly zeker wel anders is dan de Jolly die iedereen kent.
Maar goed je kan wel zeggen ja hij heeft wel wat weg van een C21 maar daar heb je nix aan, gewoon testen arth dan weet je meer, kweet dattie duur is maja miss wel de moeite waard !
Bjorn...
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
Ik kom vaak in de shop van 50cc.nl en die uitlaat ligt daar zeker al 1,5 jaar in de vitrine...
Dus erg nieuw is hij niet ;)
Presteerd tussen c16 en c20 in.. gaat prima op een untuned evo

@ vitrine is een andere als op foto bovenaan.

Dit is de gewone 70 versie @ mina, die ligt in vitrine. Hele uitlaat is anders dan die op foto bovenaan:

niek16.jpg
 
Back
Top