Jolly moto lekt bij flens

Ff voor mijn mede Zeeuw, vloeibare pakking kan je bij Van der Peijl halen ;)

En als je 'm gaat vast lassen ben je lekker slim bezig, zou is het juist super relaxed om op te hangen. :s
 
Originally posted by reddevil
Ik heb dit probleem ook gehad bij mijn jolly moto.

In mijn flens zat een uitsparing waar een rubberen ring (o-ring) in moest waardoor de pijp goed op de flens aansloot.

hoe kom ik aan zon o-ring??
 
Originally posted by SR Max Biaggi
hoe kom ik aan zon o-ring??


zelfmaken:!

als je niet zo handig bent, kan je ook naar brezan en daar hebben ze gun gun ofzo iets en dat maakt het ook dicht althans toendertijd bij me nardo wel.

let wel op je hebt 2 soorten:
1: er komt geen lucht meer doorheen.
2: er komt geen lucht meer doorheen. alleen krijg je de flens nooit meer los.
 
Originally posted by SR Max Biaggi
wat zijn de ingredienten van een O-ring??


ik weet het niet, ik heb die flens nog niet gezien van een jolly, maar wees crae zou ik zeggen. wat ik ook een keer heb gedaan is de volgende.

een cola blikje of iets anders mag ook.

daar van een stukje uitsnijden een rechte stukje, daarna passen kijken of de uitlaat erin gaat ed. past alles ect, dan pak je een beetje van dat lijm (kwijt ff niet meer hoe het heet) plake om de flens heen en heb je een soort flens pakking:!

dat soort dingens zijn heel gemakelijk zelf te maken, of als je over de juiste gereedschap beschikt kan je zelf een ring maken.
 
Originally posted by JP-Speed
ik weet het niet, ik heb die flens nog niet gezien van een jolly, maar wees crae zou ik zeggen. wat ik ook een keer heb gedaan is de volgende.

een cola blikje of iets anders mag ook.

daar van een stukje uitsnijden een rechte stukje, daarna passen kijken of de uitlaat erin gaat ed. past alles ect, dan pak je een beetje van dat lijm (kwijt ff niet meer hoe het heet) plake om de flens heen en heb je een soort flens pakking:!

dat soort dingens zijn heel gemakelijk zelf te maken, of als je over de juiste gereedschap beschikt kan je zelf een ring maken.

okee bedankt voor de tip!
 
Back
Top