jolly moto Evo ?

ze zijn idd verzschillend maar naar mijn menig mag je wel iets vermogen inleveren door zo'n super geile jolly en nie veel mense hebbe er 1 toch liever een jolly waar je 1 pk mee inleverd dan een (tegenwoordig)bijna standaard c21.
 
kijk touwens maar eens op 50cc.nl en bekijk beide jolly pijpjes duidelijk verschil de nieuwere jolly heeft idd meer weg van een c21 en bocht is beduidend dikker en mooier gevormt als zijn voorganger
 
eric AkA wicked said:
ze zijn idd verzschillend maar naar mijn menig mag je wel iets vermogen inleveren door zo'n super geile jolly en nie veel mense hebbe er 1 toch liever een jolly waar je 1 pk mee inleverd dan een (tegenwoordig)bijna standaard c21.

Ik denk dat de meeste mensen hier niet zo zeer voor de looks gaan maar dan juist meer voor die extra pk...
 
jah dat klopt ook wel maar als je toch een speed of evo setup of wa hebt kun je ook wel wa aan de looks en de sounds doen maar ik denk zo als ik naar die pics kijk dat et toch een goed hoog toerig pijpje is iig stukken beter als de oude warschijnlijk
 
.. Zo veel belovend ziet de vitrine foto er toch ook weer niet uit? Test en ontdek zou ik zeggen, blijkbaar hebben heel weinig mina mensen deze uitlaat geprobeert met de gedachte dat jolly@mina gewoon prut is. Op een tuned Evo zal die nog niet alles er uit halen, ondanks dat het een nieuwe "veel belovend uitziende" versie is. En waarom staan die pia Jolly foto's er ... als het toch om de mina versie gaat. Beetje nutteloos maargoed,
 
Back
Top