Athena spoelers groter dan Evo of Speed?

Bernd

PiaPimp.
Ik wil binnenkort mn blokje (laten) aanpassen, maar nu wil ik weten of ik na het aanpassen op mn athena racing70 het carter nog kan aanpassen op een Speed/Cross of Evo ?

Deze vraag omdat ik hoorde dat Athena spoelers groter zijn dan die van de ander genoemde cilinders :)
 
Advertisement - register to remove this

Athena is groter dan speed dacht ik, maar kleiner dan evo.

Je kan het alsnog aanpassen nadat je bv op evo tuned carters een speed wilt zetten. Dat moet je gewoon met defcon gaan werken. Echt hamer-bestendig zal het dan niet worden. Maar wel sterk genoeg :)
 
Blom said:
Athena is groter dan speed dacht ik, maar kleiner dan evo.

Je kan het alsnog aanpassen nadat je bv op evo tuned carters een speed wilt zetten. Dat moet je gewoon met defcon gaan werken. Echt hamer-bestendig zal het dan niet worden. Maar wel sterk genoeg :)


mja als ik het dan zou gaan aanpassen wil ik voorkomen dat ik defcon moet gaan gebruiken :) maar iig bedankt voor de informatie.

Iemand anders die nog iets kwijt aan me wilt van wat ik zou moeten weten ?

Anders gooi ik em dicht :)
 
weet niet of het hemd van een athena overeenkomt met dat van een stage 6, maar de stage 6 is in ieder geval stukken kleiner dan die van de evo.
het verschil tussen de speed en de athena zou ik niet weten, wel dat de spoelers van de evo groter zijn dan die van de speed.
 
Je kan ook altijd nog spoelers van cilinders aan carters aanpassen weet alleen niet of dit nog het zelfde vermogen levert, iemand getest? :)
 
Dat is iets waar ik zeker geen voorstander van ben.

Ik weet iig zeker dat op mina de athena/stage 6 de kleinste is van speed/evo/st 6. Pia weet ik het niet zeker.
 
ff aanvulling op de rest:

Een prorace 2 ga je niet meer aangepast krijgen als het carter op een andere cilinder is bewerkt. (iig niet zonder op te vullen)
 
Opie: laten tunen op de cilinder die je uiteindelijk gaat gebruiken.
Ik zou je carters nu std laten en bij aanschaf van de toekomstige toerenbeukende setup laten tunen:p
 
zal wel je voetpakking goed moeten kloppen met de voet van de cilinder, anders heb je em nog niet strak, tog zonde :)
 
Back
Top