athena max behaalt, en nieuwe methode twins

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

wat ik wel weet ik dat er met een stage6 19PK is gehaald...d8 dat dit wel het hoogste was en aangezien hij hetzelfde als athena is (sorry als je het over specifiek de athena had:X)
over die nieuwe tuningsmethode:eek:
wil er wel meer over horen als het geen BS is:L
 
hoogste met athena is naar mijn weten 19,5 pk van die gozer hier op het forum, en die tuningsmethode staat dus op de site van twins, en mensen van 5th hadden dit al geprobeerd, was er 1 met een viper d8 ik...
 
Aerox-Evo70 said:
het lijkt me dat ie heel vaak een nieuwe methode heeft, anders gaat ie snel achterlopen op de concurrentie...

Als je het zo bekijkt wel ja....
Mja de TS vraagt of dat een speciale methode is die nergens wordt toegepast neem ik aan..

EDIT: misschien klinkt dit wel dom maar zou er een mogelijkheid zijn om een topic te openen waarin van elke cilinder de MAX behaalde score staat...
lijkt me wel interessant:X
 
een vriend van mij, gaat een athena kopen, en TWINS zegt dat ze nieuwe methode hebben gebruikt, en met deze cilinder 19 pk valt te halen.. ?
 
tuurlijk, hier bij projecten staat ook 1 met 19,5 op een tovami ...

en ik heb nu ook athena en die gaat 30 pk leveren 8P
 
en dan hebben we het over deze cilinder:)

DSC00937.jpg


DSC00933.jpg


twins zegt dus dat hiermee 19 pk valt te behalen
 
rs-ruud said:
tuurlijk, hier bij projecten staat ook 1 met 19,5 op een tovami ...

en ik heb nu ook athena en die gaat 30 pk leveren 8P
hehe dus je wilt zeggen dat het bullshit is? :p :X

edit: ik vind het vreemd, want ik vind 19,5 echt heel veel, en om nou athena tot de kanshebbers te noemen van 20 pk?
 
Hebo NG is std ook niet vooruit te branden, maar tuned zijn er ook hoge scores mee behaalt. (Bv Boyd van 3BR)

Oftewel als een cil std niet snel is zegt nog niet dat hij tuned erg vet kan gaan...
 
F12 AC said:
Hebo NG is std ook niet vooruit te branden, maar tuned zijn er ook hoge scores mee behaalt. (Bv Boyd van 3BR)

Oftewel als een cil std niet snel is zegt nog niet dat hij tuned erg vet kan gaan...

ja weet ik, maar hier hebben we het nu niet over, plz blijf ff ontopic:)
 
ja, maar dat zal alleen onder extreem goede afstellingen zijn en maximaal getuned, het is echt moeilijk om zoveel pk's er uit te trappen, gozer hier uit de buurt heeft na 2 zuigers versleten te hebben met afstellen van zijn getunede NG 18,2 pk gehaald, zit wel ff werk in dusj
 
Jullie kijken alleen maar naar ''hoeveel'' er bewerkt is, maar je moet ook kijke op welke manier er bewerkt is..
 
RonaldV said:
Jullie kijken alleen maar naar ''hoeveel'' er bewerkt is, maar je moet ook kijke op welke manier er bewerkt is..

laat je mening erover gaan dan?:) zeg het maar.. valt hier de 19,5 pk mee uit te halen?
 
Denk dat als je dat van Anthony persoonlijk hebt het gewoon waar is, maar da wil nog nie zeggen dat jij, of die maat van jou dat er ook uit krijgt, het meeste vermogen kun je pas winnen als je de zaak goed afstelt...

En Athena is toch echt snel te maken...

*edit*
ligt natuurlijk ook aan de rest vd setup...
 
Athena is ZEKER een goede cilinder , en ik durf er in mee te gaan dat er minimaal 19 pk mee valt te halen. Als zij maar iets aan de timing oid veranderen zou het best wel is een snel cilindertje kunnen worden. En ik kan het weten :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top