twistednrg
Banned
ik heb zelf met XSH NG 70 gereden altyd met TTS en 98 en ging altyd goed dus dikke BS
0i
0i
Om dit te bevestigen, vroegah in de goede oude tijd toen ik nog niet wist wat een bougie was en Fred (Koopmans) al weleens een race reed heeft hij ook ooit TTS gebruikt. Nadat hij over was gegaan op een andere olie. Ik geloof Silkolene Pro2 oid als dat er toen ook al was. Koste het hem ipv elke race een nieuwe zuiger en 3 cilinders per seizoen nog maar 1 cilinder en om de race een zuiger. Zal dus toch wel een hoop schelen kwa slijtage.Boyd said:Er zijn al meerdere olietopics. TTS schijnt een olie te zijn waar veel vuil en afvalstoffen in zitten.
Raki said:mineraal idd, heeft dus wel goed smerende eigenschappen, verbrand alleen wat minder goed geloof ik. Verder kan ik er echt niet mee zitten als mensen met een beukende setup lekker met TTS willen rijden, maar dan later niet komen huilen.
oh ja, en verder, voor alle "sjaak"en, een beetje meer respect voor mensen als jarno (yamashi) die er wat van snappen mag wel.
Daniel@NRG said:en waarom dan?
btw. is het niet handing om een olie topic te openen. Ik zie eigenlijk nooit mensen olie?n zoals Motul of Valvoline gebruiken.
Hans F. said:Bedoelt de topicstarter dat er doorzichtige (gelige) olie in de spoelers zit, of dat er zwarte aanslag/olie in de spoelers zit?