Poortmap Athena Tuned

Status
Not open for further replies.
Als je door enkelt de uitlaatpoort iets aan te passen met iedere setup betere prestaties kon bereiken, en er geen negatieve dingen aan hingen, dan hadden ze bij athena hun uitlaatpoort ook wel een ander formaat gegeven.

Als je je uitlaatpoort wijzigt zioals een tuner dat gedaan heeft, dan is dat leuk. Alleen misschien had zijn klant andere wensen met betrekking tot duurzaamheid, betrouwbaarheid en prestaties. En waarschijnlijk is die cilinder ook ontworpen voor een andere setup.

Tunen houd juist in dat je onderdelen worden aangepast naar jou wensen. Doet een tuner dat niet dan kan je ontevreden zijn. Ook al zou iemand anders er wel tevreden mee zijn. Jij weet volgens mij niet eens wat je wilt bereiken met tunen. Dus hoe kan iemand een poortmap geven waar je iets aan hebt??!!!
 
nou ik hoor het al!!
dus k moet gewoon zorgen dat mn cilinder bij de tuner komt want volgens jullie kan ik het toch niet zelf.
(geen vertrouwen in mij) :rolleyes: :p:p

gooi dit topic maar dicht!!
 
Sfera LC said:
nou ik hoor het al!!
dus k moet gewoon zorgen dat mn cilinder bij de tuner komt want volgens jullie kan ik het toch niet zelf.
(geen vertrouwen in mij) :rolleyes: :p:p

gooi dit topic maar dicht!!

Kort gezegd: Zoek eerst uit, wat je moet doen, om het beste resultaat te krijgen op jou scooter. Als je dat weet, kan je rustig je gang gaan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top